
Citata
Kadangi visi aplinkui netenkina Šapranausko įgeidžių, ką kalbėt, kad jis jūsų reikalavimus patenkintų.


Naujausi komentarai
- Anonymous apie Giedrius Drukteinis: “Tegu tik politikai man nepisa proto”
- Anonymous apie Giedrius Drukteinis: “Tegu tik politikai man nepisa proto”
- Tava mama apie Dieve, išmokyk mus meilės
- Vytautas apie Tapytojas Vladas Mackevičius savo „10 NE“ surinko iš asmeninės kūrybos
- doctorelviswhyte@gmail.com apie Skomantas Janonis: "Prašau palikti mus ramybėje"
- Anonymous apie Giedrius Drukteinis: “Tegu tik politikai man nepisa proto”
- Anonymous apie Giedrius Drukteinis: “Tegu tik politikai man nepisa proto”
- Anonymous apie Giedrius Drukteinis: “Tegu tik politikai man nepisa proto”
- kaimietis apie Giedrius Drukteinis: “Tegu tik politikai man nepisa proto”
- LR apie Giedrius Drukteinis: “Tegu tik politikai man nepisa proto”
more
Apie mus
Shake your būtį! "Uroboras" yra krikdemiškas laikraštis apie menininkus, sportininkus ir jų darbus.
Pasiekti redaktorių Karolį Jachimavičių galite paštu: "karolis *etta* uroboras *taškas* lt"
arba mob. tel. nr. +370-610-07086.
„Subtilumas“: susipažinimo istorija
2012.02.27 - 00:48 įrašė K. Jachimavičius
Nuo šio savaitgalio Lietuvoje rodo debiutinį Davido ir Stephane'o Foenkinosų filmą „La Delicatesse“ („Subtilumas“) su Audrey Tautou pagrindiniame vaidmenyje ir jis yra toks, kokio galite tikėtis iš Audrey Tautou.
Tai meilės istorija, vykstanti kažkokioje švedų kompanijoje, kur po vyro mirties į darbą pasinėrusi Nathalie užnarplioja santykius su čia pat dirbančiu švedu Markusu (François Damiens), kurio švediškumas turi įtakos tiek, kad pas jį apsilankę jo tėvai dėl tvarkos priekaištauja švediškai, o tėvų priekaištas yra tarptautinė kalba, kuriai nereikia titrų.
Nathalie iškart po vyro mirties pradėjo kabinti jos bosas, tačiau jis jai nepatinka. O jis bosas ir Markusui, todėl iškart kyla klausimas – ar tas bosas pasidavęs pavydui imsis Markusą uiti? O gal jis pyks ant Nathalie. Daugiau poros kėlyje niekas nesipainioja ir jie didžiąją dalį laiko praleidžia artėdami vienas prie kito iki pat lovos. Na, susipažinimo istorija taip pat yra istorija.
Režisieriai, vienas iš jų yra ir scenaristas, pavadinimą bando pateisinti įvairiomis smulkmenomis – Nathalie nepakelia akių nuo knygos, kai jos vyras palieka namus pabėgioti, o vėliau pasirodo, kad tai buvo jo paskutinis pabėgiojimas. Bare Markusas stoja muštis su užgauliotoju, kuris Nathalie klausė, ką ji veikianti su tokiu nekokiu, kaip Markusas. Stoja muštis, muštynių tik garsai, kitame kadre kamera slenka pro šonu sėdintį Markusą, jam kažką skauda, bet neaišku, ką skauda – ar paakį, ar ranką. Mes taip ir nesužinom ką, bet sužinom, kad Markusas, kad ir negražus, bet save vertina.
Ar akcentus ant moterų krūtinių reikia laikyt subtilumu? Jos nenuogos, todėl tai turbūt subtilu. Markusas sako už jį aukščiau sėdinčiai, todėl šiek tiek viršininkei Nathalie, kad ji kalba, kaip amerikietė, todėl tai blogas ženklas. Ar tai subtilus pašiepimas prancūzų, kad jie neorganizuoti, nemotyvuoti ir nesugeba pareigų įvykdyt?
Įdomiausia man šiame vidutiniškame filme buvo tai, kad Tautou poroj vietų kažką makaluoja apie savo genitalijas. Žinot, žmonės dažnai liečia ir daro nesąmoningus gestus apie vietas, kurias skauda ar kurios suaktyvėja, ar kurias nori naudoti, pvz., krapšto galvą toje vietoje, kur smegenys šiuo metu neaktyvūs. Viena kartą gestą apie tarpukojį ji darė prieš lovos sceną. Galbūt tai vienintelė vieta, kurios ji negali kontroliuoti.
Apklausos
Komentaras
Niūskės
-
2011.12.16 11:36Klubas.lt
-
2011.12.15 17:10lrytas.lt
-
2011.12.15 15:00FOF
-
2011.12.06 16:52Despotin fam
-
2011.11.25 14:19Delfi
-
2011.11.23 14:20Delfi
-
2011.11.02 11:58Mixcloud
-
2011.10.26 17:46Maxima
-
2011.10.25 21:34Lietuovos rytas
-
2011.10.25 15:04Soundcloud