RSS

Surinkti turinį

Citata



Kadangi visi aplinkui netenkina Šapranausko įgeidžių, ką kalbėt, kad jis jūsų reikalavimus patenkintų.

"Jei valstybė žmogui neturi atsakomybės, ką jau kalbėti apie žmogaus atsakomybę".


Apie mus

Shake your būtį! "Uroboras" yra krikdemiškas laikraštis apie menininkus, sportininkus ir jų darbus.

Pasiekti redaktorių Karolį Jachimavičių galite paštu: "karolis *etta* uroboras *taškas* lt"

arba mob. tel. nr. +370-610-07086.

Atiduok sistemai, ką iš jos paėmei

enoughisenough

Prie manęs gatvėj prieina žurnalistė, daro laisvalaikiu sociologinį tyrimą, kokios spalvos merginų plaukai patinka Lietuvos vaikinams. Golden brown, sakau, sakau su kosmpolitišku akcentu, ir labai nepatinka žali, mėlyni ir dredai. Pro šalį kaip tik eina mėlynplaukė dreduota iš tolerantiško ir kitaip pakantaus jaunimo, iškart plakatą, kad ji diskriminuojama, jaučiu, kaip dar kažkas šalia tyliai mane smerkia. O-ou, prisišnekėjau.

Braižant sociologinius kvadratukus labai paprasta susimulkinti iki neįmanomybės, pridaryti įvairių grupių ir grupelių. Amerikoje nėra gero skonio reikalas juokauti apie storus žmones. Mesk svorį ir tave storųjų bendruomenė pasmerks kaip išdavusį save, savo vertybes, gal net Tėvynę. Amerikiečių komikas Larry Davidas, spindinčio kaušo savininkas, galbūt matėte jo „Seinfeld“ senais gerais LNK laikais, už kurį jis susikrovė 200 milijonus dolerių, juokauja, kad plaukus transplantavęs plikis išduoda plikųjų bendruomenę ir niekada nepraleidžia progos parėžti, kaip jis jaučiasi dėl beplaukės diskriminuojamas.

Diskriminacija – išskyrimas. Aš noriu, kad pas mane dirbtų tik Metallicos fanai. Man nepatinka repas. Reperiai mane duoda į teismą, kadangi jų subkultūra yra socialinė grupė. Etc. Esu krikščionis, man nepatinka sąmoningai darantys nuodėmes ir tuo besimėgaujantys. Teisės priimti tik normalius, šeimas kuriančius žmones aš neturiu. Mane pasmerks Delfi (homoseksualai ir populizmas yra vienintelė jų ideologija), Europa ir dantis sukandęs pakantusis jaunimas.

Teisininkai prie Seimo aiškina, kad naujai priimtas Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamo viešosios informacijos poveikio įstatymo viena nuostata būtų nesuderinama su Europos žmogaus teisių ir pagrindinių laisvių apsaugos konvencija, įtvirtinančia kiekvieno teisę į saviraiškos laisvę, kuri „apima laisvę turėti savo nuomonę, gauti bei skleisti informaciją ir idėjas valdžios institucijų netrukdomam ir nepaisant valstybės sienų" (citata iš Konvencijos 10 str.), bei užkertančia kelią diskriminacijai.

Pirmiausia, teisininkai turbūt nepastebėjo antrosios straipsnio dalies, kur taip pat aiškiai parašyta:

„Naudojimasis  šiomis laisvėmis,  kadangi  tai  susiję  su pareigomis bei atsakomybe, gali būti sąlygojamas tokių formalumų, sąlygų, apribojimų  ar bausmių, kurias numato įstatymas ir kurios demokratinėje visuomenėje  būtinos valstybės saugumo, teritorinio vientisumo ar  viešosios tvarkos  interesams,  siekiant  užkirsti kelią teisės  pažeidimams ir  nusikaltimams, žmonių sveikatai bei moralei, taip  pat  kitų  asmenų  orumui  ar  teisėms  apsaugoti, užkirsti  kelią   konfidencialios  informacijos  atskleidimui  ar teisminės valdžios autoritetui ir nešališkumui garantuoti.“

Čia tuoj ateis Nida Vasiliauskaitė ir užsikirsdama kaip tosterio pavalgius žoliapjovė pareikš, kad ne sekuliarioj valstybėj aiškint, kas yra moralė. Tačiau jeigu kokiu reikalu Nida pasivaikščios po teismus, nueis iki Aukščiausio, Konstitucinio teismo su kokia nors ypatinga byla, tokia ypatinga kaip ji pati, o ne nykūs „homofobai“, susidurs su bandymais spręsti reikalą vadovaujantis sąžiningumo, protingumo principais, gera morale ir papročiais. Teisininkams pozityvistams sunku tai pripažinti, tačiau mūsų civilizacijos moralė remiasi dekalogu. Pilietinė tai valdžia ar bažnytinė, nuo karaliaus ir tautos ar dvasininkų, tačiau galiausiai turi vadovautis 10 Dievo įsakymų.

Taip pat 10 straipsnyje nekalbama apie saviraiškos laisvę, o laisvę laisvai reikšti mintis. Vienas save išreiškia kurdamas muziką, kitas – statydamas tiltus, trečias rašydamas knygas, ketvirtas braižydamas derinius. Jeigu žmogus save išreiškia per seksą, tai prostitucija. Jeigu žmogus save išreiškia per seksą, tačiau tai ne profesija. Saviraiška nešiojant žalius plaukus ir santykiaujant su kitu vyru? Ką tai reiškia?

Gėjai ir kairiųjų pažiūrų politikai ir mokslininkai, gelbėdami pirmuosius nuo širdies balso likučių, beldžiasi į laboratorijas. Galbūt yra gėjų genas, galbūt mes tokie gimėm. Tačiau iš kur pas jus, pupuliai, tiek daug kalbos apie lytis, lyginimo vyriško su moterišku? Juk kad jums susiformuotų supratimas apie vyrišką ir moterišką, jūs turėjote lyginti save su priešinga lytim. Nepasisekė? Nudardėjot? Kuom kalti tie, kurie gyvena pagal per šimtmečius ir tūkstantmečius išgrynintą sistemą? Grįstą metaforomis ir simbolizmu, ar tik abstrahuotą iki techninių teisės normų.

ebsco

Prie ko cia tos zoliapjoves?? Nesugebi ne tik diskutuoti, bet ir kalbeti apie kitu paziuru zmones be tokiu epitetu? Palygini su zoliapjove ir is karto visiems paaiskeja, koks tu teisus ir kokia neteisi ji, ar ne?? Fui.... :DD

Draugishkas

zinau tik viena, kad teta Rusija padere labai dideli ir sekminga darba - zmoniu smegenyse visos fobijos ir stereotipai yra ikalti ir nieko mes cia greit nepakeisim. o gejai, lai daro ka nori. lygiai kaip ir heteroseksualai. tik nenoriu, kad grazulis ir tomkus darytusi pinigus spekuliuodami siom temom

Linask

šūdą sumalei, Karoli. "gyvena pagal tūkstantmečius išgrynintą sistemą"? kas čia per bullshitas? tipo, teisingai nuskandinom Veroniką? nes tai irgi išgryninta per tūkstantmečius. kaimietizmas yra "išgrynintas" per tūkstantmečius. Kas iš to, kad realybė/kasdienybė tokia, kad teisė remiasi bažnytine teise? Dėl to gražuliai gaunasi teisūs, ar kaip čia? Ar gali užbaigti mintį iki galo? Man rodos, kad nebegali.

Apklausos

Lietuvos gyventojau, kas jums svarbiau? Kurį labiau palaikot?:

Komentaras

Lietuvoje intelektinės nuosavybės vagys ruošiasi kurti "Piratų partiją". Piratavimu yra vadinamos intelektinės nuosavybės vagystės, tad jau pavadinime pasakyta, koks yra jų tikslas - vogti, imti be atlygio tai, ką sukuria kiti, prieš tų kūrėjų valią.