RSS

Surinkti turinį

Citata



Kadangi visi aplinkui netenkina Šapranausko įgeidžių, ką kalbėt, kad jis jūsų reikalavimus patenkintų.

"Jei valstybė žmogui neturi atsakomybės, ką jau kalbėti apie žmogaus atsakomybę".


Apie mus

Shake your būtį! "Uroboras" yra krikdemiškas laikraštis apie menininkus, sportininkus ir jų darbus.

Pasiekti redaktorių Karolį Jachimavičių galite paštu: "karolis *etta* uroboras *taškas* lt"

arba mob. tel. nr. +370-610-07086.

Ar iš balos visos teisės?

Kaimas irgi gyvenvietė.Ar šeimos santykius reguliuojančios teisės galėjo gimti tik iš valdovo užgaidų, turto siekio?
Šią savaitę Lietuvoje vyks (kol rašiau, "vyks" pavirto į "gali vykti") homoseksualų eitynės. Vakarų šalyse homoseksualai rengia ne eitynes, o paradus, tačiau Lietuvoje jie bijo smurto ir renkasi ramesnį, mažiau aistras kurstantį variantą. Generalinis prokuroras taip pat bijo smurto protrūkių, tačiau homoseksualai duoda jį į teismą kaip pažeidžiantį jų teises ir apskritai trukdantį gyventi. Homoseksualai nuolat kalba apie pažeidžiamas žmogaus teises, bet niekada neįvardija, kokios tai teisės. Jeigu būna pažeidžiama žodžio laisvė, teisė į gyvybę ar nuosavybę, tai visada būna aišku ir įvardijama. Švedijos piliečiai rašo Lietuvos valdžiai laiškus, kuriuose ragina nepažeidinėti, jų galva, pamatinių Europos žmogaus teisių ir įvardija, kad tai teisė tuoktis su tos pačios lyties asmeniu. Tuoktis su tos pačios lyties asmeniu yra pamatinė ES žmogaus teisė. Kodėl apie tai nutylėjo Europos švietėjai, neaišku, tačiau Lietuvos homoseksualai tvirtina, kad teisės tuoktis ar įsivaikinti jie nesivaiko. Jeigu kas klaus, ant ko pastatyta Europa, atsakykite, kad ant tos pačios lyties asmenų santuokų. Be to, „Amnesty international“ rašo laišką Grybauskaitei, kad ji privalo paremti eitynes. Pagal kokius dokumentus jie įpareigoja Grybauskaitę tai daryti, nutyli.
Teises, kurių homoseksualai vaikosi, jie dažnai lygina su žydų padėtimi nacistinėje Vokietijoje, juodaodžiais Amerikoje iki septintojo šio amžiaus dešimtmečio, tačiau žydą ir juodaodį galima imti kaip atskirus asmenis, o homoseksualumas nurodo santykį. Čia būtini du žmonės. Iš krikščionybės kilusi Vakarų teisinė sistema sako, kad kiekvienas žmogus yra tiek pat geras. Homoseksualistai kovoja už santykį, kuris yra civilinės teisės objektas, o visa civilinė teisė yra išvestinės, ne pamatinės teisės. Svarbiausias klausimas šioje vietoje yra ar tas santykis yra geras. Mano patirtimi – ne./div>

Buvau ir aš jaunas, madingas, vartantis satanistinę Bibliją, su susinaikinimo ir destrukcijos himnais lūpose, priimantis homoseksualumą kaip vieną iš galimų žmogaus pasirinkimo variantų. Tuštybės džiaugtis savo sugebėjimais ir kitų įvertinimais vedinas, bėgdamas į niekur kaip Margaritos meistras, atsidūriau tokioje vietoje, kad norėdamas išlaikyti tuometinės merginos dėmesį svarsčiau apie savižudybę ir kėliau hipotezes, kad gal aš gėjus. Niekuo nebegalėjau jos nustebinti, gyvenimas pavirto erzeliu ir sumaištim, dingo net lytinis potraukis, tačiau iš baimės nesėkmes pamiršti ir pradėti viską iš naujo griebiausi visko, kas papuolė į rankas. Kai nebegirdi savęs, savižudybė ar homoseksualumas atrodo priimtinos išeitys. Tik pradėjęs naujus santykius pastebėjau, kaip grįžta ramybė, kaip atsigauna sugriuvęs kūnas, vis mažiau traška sąnariai, vis garsiau burzgia pilvas, plečiasi plaučiai, keičiasi požiūris, pojūčiai, pajaučiau net kaip atsigauna ir įsijungia konkrečios vietos smegenyse. Viskas, ko reikia kilti – šiek tiek kantrybės, patylėti, kai jauti, jog prakalbęs vėliau liksi nepatenkintas, patylėti ir pasitikėti kitu, nes iš netikėjimo gimsta kančia, iš netikėjimo tokiu pačiu, netikėjimo homo, todėl aš ir tikiu, kad jaunam neturėtų būti pateikiama, jog savidestrukcija yra kažkas gero, todėl aš tikiu, kad visada yra vilties, tačiau jos radimas savyje priklauso tik nuo mūsų pačių, kiekvieno atskirai, todėl man belieka melstis už tų eitynių dalyvius, kad jie atsisuktų į save ir rastų savyje vilties. Nėra didesnės homofobijos nei homoseksualumas.
Ar bloga yra bandyti sulaikyti einantį blogio keliu?
Tie gėjai užgožia visus kitus per pastarąsias dienas įvykusius dalykus. Artūras Račas dalyvavo laidoje „Be grimo“, kur suvarė į būdą Arūną Valinską, išvadinęs jį tuščia vieta ir kitais nuvertinimais. Valinskas atsiskleidė kaip visiškas populistas, Račo dalyvavimą pokalbių laidoje įvertinęs tik kaip populiarumo siekį, lyg tai būtų vienintelis tiesos paieškų tikslas. Artūras Račas, kietas ir principingas, pamažu tampa tikru ir praktikuojančiu žurnalistikos lyderiu, nekeliančiu klausimų „Ar Lietuvoje įmanoma švari žurnalistika?“, o drąsiai rėžiančiu tiesą į akis. Kaip Valinsko ar „Telemanijos“ atveju. Pastaroji kompanija siuntinėjo atvirus pasiūlymus dėti paslėptą reklamą į jos rengiamas laidas, o viešai sugėdinta piktinosi iki kreipimosi į Žurnalistų ir leidėjų etikos komisiją. Matyt, iš siuto, kad aplink daug kas taip daro, o paminėjo tik juos. Tačiau „visi taip daro“ - ne pasiteisinimas pažeidinėti įstatymus. Tačiau ar Račas išdrįs būti tuo šunimi, kuris kanda jį maitinančią ranką, kai panašiai elgiasi jo komentarus publikuojanti alfa.lt?
Aš pats ten, „Alfoj“, dirbau. Keturias dienas. Turėjau ruošti tą „Politikos ringą“, tačiau redaktorė mane suko ne debatų, o naujienų perdirbinėjimo keliu, darbai dubliavosi, o mano viltis pareporteriauti Seime neišsipildė, todėl išėjau. Tačiau kai redaktorė mane priiminėjo į darbą, informavo, jog politikams yra siūloma ne tik išdėstyti savo nuomonę nemokamai, tačiau ir ją pirkti. Jeigu siūlo redakcija – tai nemokama, jeigu pats politikas nori publikuotis – tai mokama. Pastaruoju atveju tai, pasak redaktorės, žymima kaip reklama. „-Laba diena, jums skambina alfa.lt žurnalistas Karolis Jachimavičius, ar nenorėtumėte išdėstyti savo nuomonės dėl sūrio skylučių dydžio reglamentavimo mūsų rubrikoje „Politikos ringas“. -Laba diena, bet man ką tik skambino jūsų reklamos skyrius“. Taip ir atsiranda erdvės pagalvoti, kas šiuolaikinėje Lietuvos spaudoje vadovauja redakcijoms – žurnalistai ar reklamos skyriai, o pagalvojus ateina išvada, kad skaitytojų pasitikėjimu piktnaudžiaujama.
Aš esu už politinę reklamą ir prieš jos, tiksliau, laisvo žodžio suvaržymus, tačiau ir už etikos laikymąsi, nes nepastebėjau, kad „Alfoje“ būtų nors viena reklama pažymėta politiko nuomonė, o ir tas ženkliukas menkai pastebimas – juk pardavinėjamas ne reklamos plotas, o plotas tarp redakcinės medžiagos. Ar kas vartęs „Veidą“ pastebėdavo tuos „PR“ ženkliukus prie Darbo partijos liaupsių? Tai galėdavo suprasti tik gerai įvaldę žiniasklaidos žargoną.
Visų labai prašau – jeigu pastebite žurnalistų korupcijos atvejų, jeigu ką nors šantažuoja laikraštis arba televizija, jeigu aptinkate paslėptos reklamos ar prodakt-pleismentų, praneškite apie tai, publikuokite tai artimiausioje lentoje arba bloge.
Karolis Jachimavičius

:)

Xerksas

Čia tipo kad anoji rožinė? Bbž. Sklandė ten kažkoks gandelis, kad kažkokią draugę iš Vilniaus į Bruxą nusivežė ir pas save įdarbino, bet kiek tame tiesos - nežinau. O Žukas - toks specifinis padaras, geriau rimtų reikalų su juo neturėti.

cetuz

sakyčiau, kad lai lezbų revoliucja žygiuoja sau, o evoliucija lai eina sau. nėr ko pykt ant vyrų, kurie negeba pasikasyt sau prostatos be svetimos birkos. tokias ir pan., pasaulines jaunuolių edukacijos ir bendravimo problemos suteikia šiam judėjimui įrankius, tai parodyti likusiems žmogaus evoliucijos kelyje.

Au

Matai kaip... O aš maniau, kad girls just wanna have fun...with girls ir panašiai, o seksualumas yra vienas iš tų perdėm sureikšmintų dalykų

Karolis Jachimavičius

Perse, galbūt žinai, iš kur Saulius Žukas traukė tuos alegeišionus dėl Grybauskaitės? :)

Karolis Jachimavičius

Iš teorizavimo klaidžiojant tamsoj. Viskas juk parašyta. :) Iš baimės išreikšt save žmonės renkasi blogus kelius, žmogus traukiasi nuo to, ką jam sako širdis ir kūnas, bijodamas kito, tokio paties. Viena yra meilė vyrui kylanti iš tapatumo, iš veikimo kartu, iš supratimo, kad turi bendrus tikslus, jauti tokius pat jausmus, kita yra meilę moteriai bandyti nukreipti į vyrą, sulaužyti save. O jeigu atsiranda kažkoks sulaužęs save, tu turi jį papildomai atpažinti, suvokti protu, ne širdimi, dingsta vienybė. Tą ir turi omeny kunigai ir konservatoriai, kalbėdami apie valstybės griovimą. Tačiau jeigu kažkas yra sulūžęs, nereiškia, kad reikia iš to daryti normą, ar kad jis negali pasikeisti, jis gali. Aš irgi nebūčiau atsistojęs ant kojų, jeigu man nebūtų leidę būti, kai aš buvau susifakapinęs, bet kad atsistočiau, turėjau suprasti, jog nieko nėra amžino, išskyrus amžinybę :) O apsispręsti gali ir ne bažnyčioje, ir ne ant kušetės ;)

Xerksas

Račo bėda, kad šis įrašas atsirado _po to_ kai gėjų eitynes parėmė Grybauskaitė, o ne _prieš tai_. Dar vienas žingsnis siekiant LRT generalinio posto? Nenustebčiau.

Au

"Svarbiausias klausimas šioje vietoje yra ar tas santykis yra geras. Mano patirtimi – ne." / "Nėra didesnės homofobijos nei homoseksualumas." Gal galėtum plačiau pakomentuoti šiuos teiginius? Nejau ši tavo nuomonė susiformavo labiausiai dėl tos "merginos išlaikymo" istorijos? (Kuri, beje, labai priminė vieną "How Not to Live Your Life" seriją.)

Karolis Jachimavičius

Kai kurie pasirinkimai nėra tau geri. Račą gerbiu už principingumą ir atsakingumą darbe, tačiau ir jis kartais nusišneka.

RZ

Tegul būna ir pasirinkimas, svarbu, kad renkasi tikrai ne Gražulis ar Adomėnas tokius dalykus, o kiekvienas žmogus turi turėti galimybę pasirinkti...

Siūlau paskaityti ir savo gerbiamo A. Račo nuomonę: http://racas.lt/as-remiu-baltic-pride-eitynes-vilniuje/

Karolis Jachimavičius

Kas tie mes? Beje, iš tavo burnos skriejo lingvos liapsai, kad homoseksualumas yra pasirinkimas, o su kokiu pasišlykštėjimu čia pat kalbėjai, įžeidinėjai Stomą, kad neva jį kalėjime dulkino, kas tik įrodė tavo faggotiškumo wannabe. Tu man esi gyviausias pavyzdys, kad homoseksualumas yra blogai.

RZ

Man atrodo antraštė turėjo būti "Jachimavičius: kėliau hipotezes, kad gal aš gėjus!"

Šito tikrai niekada nepamiršim. Dabar jei pristatinėsiu kam nors tave, tai sakysiu: "Labas, čia Karolis. Jis kėlė hipotezes, kad gal jis gėjus."

: ]]]

po

hah, alfoj jau taip buna, zada viena, o atejes dirbti pamatai visai ka kita. ishgyvenimo mokykla, tskant

kotryna

gerai

Apklausos

Lietuvos gyventojau, kas jums svarbiau? Kurį labiau palaikot?:

Komentaras

Lietuvoje intelektinės nuosavybės vagys ruošiasi kurti "Piratų partiją". Piratavimu yra vadinamos intelektinės nuosavybės vagystės, tad jau pavadinime pasakyta, koks yra jų tikslas - vogti, imti be atlygio tai, ką sukuria kiti, prieš tų kūrėjų valią.