RSS

Surinkti turinį

Citata



Kadangi visi aplinkui netenkina Šapranausko įgeidžių, ką kalbėt, kad jis jūsų reikalavimus patenkintų.

"Jei valstybė žmogui neturi atsakomybės, ką jau kalbėti apie žmogaus atsakomybę".


Apie mus

Shake your būtį! "Uroboras" yra krikdemiškas laikraštis apie menininkus, sportininkus ir jų darbus.

Pasiekti redaktorių Karolį Jachimavičių galite paštu: "karolis *etta* uroboras *taškas* lt"

arba mob. tel. nr. +370-610-07086.

Ką norima apsaugoti nepilnamečių apsaugos nuo neigiamo viešosios informacijos poveikio įstatymu?

tit

Petras Gražulis gražiai Lietuvoje prikurstė aistrų. Atėjus į valdžią konservatoriams, o kartu su jų ideologija ir moralės, ne pelno viršenybei politikoje, jis rado gerą progą įtvirtinti tai, kuo tiki – homoseksualumas yra blogai ir nėra ko apie jį teigiamai atsiliepti. Visiems, kadaise pavadintiems protingais, ir tokiais save nuo tol visada laikantiems sukilo noras parodyti, kad jie turi homoseksualių draugų. Tokios įstatymo pataisos prieštarauja žmogaus teisėms.

Žmogaus teisių, išsivysčiusių iš krikščionybės, yra įvairių – nuosavybės, rinkimų, gyvybės. Kokioms prieštarauja apkalbamojo įstatymo pataisos – niekas negali įvardinti. Saviraiškos laisvei, burbteli koks nors marksistas socialdemokratas iš kokios nors visuomenės stebėjimo organizacijos. Tai ta pati žodžio laisvė. Išreikšti tai, ką mąstai, ką jauti, savo valią ir pagal tai elgtis.

Marksistas socialdemokratas sakys – va, dabar homoseksualai negali sakyti, ką nori. Tačiau absoliučios laisvės nebūna. Visų mūsų žodžio laisvė yra ribojama. Negalime kurstyti rasinės, religinės, socialinės neapykantos. Amoralu niekinti ir žeminti kitą dėl jo odos spalvos, tikėjimo, turtinės padėties, jei pažiūrėtumėm sociologiškai, net dėl profesijos ir pomėgių. Ką čia diskutuot – apskritai amoralu yra ką nors niekinti ir žeminti.

Tačiau tikslo siekiantis, tobulėjantis, mylintis, kuriantis žmogus supranta, kad homoseksualumas yra kelias į pražūtį ir tamsą, savęs baimė ir savęs neapykanta, savęs išsižadėjimas, niekinimas ir žeminimas. Marksistas socialdemokratas pasakys, kad homoseksualai tokiais gimė, kad vieną kartą pavogęs tu visą gyvenimą esi vagis, vieną kartą permiegojęs su vyru, tu visą gyvenimą esi homoseksualas. Krikščionys mano, kad tiems, kurie gailisi, yra atleidžiama, kad žmogus keičiasi ir tobulėja, jeigu yra atviras sau ir kitiems.

Kadaise homoseksualus gydydavo kartu su kitais puolusiais, sumišusiais, praradusiais ryšį su savimi. Prieš kelioliką metų juos išbraukė iš psichinių ligų sąrašo ir psichiatrai tik su likusiais užsiima dieviškosios kibirkšties įpūtimu, valios išskėlimu, kelio kitiems reguliavimu. Marksistai socialdemokratai sakys, kad tuo užsiima ir Petras Gražulis, bet būtent jo inicijuota pataisa užkerta kelią amoralumui – menkinti ir žeminti save. Valia ir dieviškoji kibirkštis – homoseksualų rankose, tik jie patys gali apsispręsti, ar atverti širdis.

Ką norima apsaugoti nepilnamečių apsaugos nuo neigiamo viešosios informacijos poveikio įstatymu?

Petras Gražulis gražiai Lietuvoje prikurstė aistrų. Atėjus į valdžią konservatoriams, o kartu su jų ideologija ir moralės, ne pelno viršenybei politikoje, jis rado gerą progą įtvirtinti tai, kuo tiki – homoseksualumas yra blogai ir nėra ko apie jį teigiamai atsiliepti. Visiems, kadaise pavadintiems protingais, ir tokiais save nuo tol visada laikantiems sukilo noras parodyti, kad jie turi homoseksualių draugų. Tokios įstatymo pataisos prieštarauja žmogaus teisėms.

Žmogaus teisių, išsivysčiusių iš krikščionybės, yra įvairių – nuosavybės, rinkimų, gyvybės. Kokioms prieštarauja apkalbamojo įstatymo pataisos – niekas negali įvardinti. Saviraiškos laisvei, burbteli koks nors marksistas socialdemokratas iš kokios nors visuomenės stebėjimo organizacijos. Tai ta pati žodžio laisvė. Išreikšti tai, ką mąstai, ką jauti, savo valią ir pagal tai elgtis.

Marksistas socialdemokratas sakys – va, dabar homoseksualai negali sakyti, ką nori. Tačiau absoliučios laisvės nebūna. Visų mūsų žodžio laisvė yra ribojama. Negalime kurstyti rasinės, religinės, socialinės neapykantos. Amoralu niekinti ir žeminti kitą dėl jo odos spalvos, tikėjimo, turtinės padėties, jei pažiūrėtumėm sociologiškai, net dėl profesijos ir pomėgių. Ką čia diskutuot – apskritai amoralu yra ką nors niekinti ir žeminti.

Tačiau tikslo siekiantis, tobulėjantis, mylintis, kuriantis žmogus supranta, kad homoseksualumas yra kelias į pražūtį ir tamsą, savęs baimė ir savęs neapykanta, savęs išsižadėjimas, niekinimas ir žeminimas. Marksistas socialdemokratas pasakys, kad homoseksualai tokiais gimė, kad vieną kartą pavogęs tu visą gyvenimą esi vagis, vieną kartą permiegojęs su vyru, tu visą gyvenimą esi homoseksualas. Krikščionys mano, kad tiems, kurie gailisi, yra atleidžiama, kad žmogus keičiasi ir tobulėja, jeigu yra atviras sau ir kitiems.

Kadaise homoseksualus gydydavo kartu su kitais puolusiais, sumišusiais, praradusiais ryšį su savimi. Prieš kelioliką metų juos išbraukė iš psichinių ligų sąrašo ir psichiatrai tik su likusiais užsiima dieviškosios kibirkšties įpūtimu, valios išskėlimu, kelio kitiems reguliavimu. Marksistai socialdemokratai sakys, kad tuo užsiima ir Petras Gražulis, bet būtent jo inicijuota pataisa užkerta kelią amoralumui – menkinti ir žeminti save. Valia ir dieviškoji kibirkštis – homoseksualų rankose, tik jie patys gali apsispręsti, ar atverti širdis.

viktoras

seniai tokio ironisko straipsnio neskaiciau - busi politikas.

nebulus

Empiriniai primatu (ir kitu artimu zinduoliu) stebejimai rodo kad bendruomene nera abstrakcija, o greiciau butinybe.

Linas Jokubaitis

Sutinku, kad bendruomene tikrai yra abstrakcija ir del demokratijos statuso nezinau, nes nereik surpast gi kaip daikto, demokratija yra procesas, tai cia nezinau :). Visa kita bullshit, ypac, jei homoseksualai vs. heteroseksualai yra dialektika kazkokia tai bbz, nebet sartro tipo, kai parasai gal 500 psl knyga apie dialektika, bet taip ir nepaaiskini, kas tai yra. Lietuvoj komunistu partija uzdrausta, o socdemai klesti, tingiu daugiau skirtumu ieskot, nes cia panasumu sunku rast.

Karolis Jachimavičius

1. Bullshet. Dopamino kiekis yra matuojamas. Kuom, moliais, litrais ar centimetrais, čia nesvarbu.
2. Bullshet. Patyrime neegzistuoja ir demokratija, o žmogaus teisės yra tik ilgos patyrime neegzistuojančios demokratijos praktikavimo pasėkmė.
3. Bullshet. Socialdemokratija kaip ir marksizmas grįsta dialektika ir poliais: turtingi vs vargšai ir taip per amžius, balti vs juodi ir taip per amžius, "heteroseksualai" vs "homoseksualai" ir taip per amžius.
4. Bendruomenės idėja nėra abstrakcija? Will you stop bullshiting me?

Linas Jokubaitis

1. Psichiatrija nieko nematuoja, nera ten jokiu matu, tik sutrikimu klasifikacijos ir simptomai. Gali paskanuot smegenis ir apsimest, kad suprato kazka, bet turi savo Biblija Amerikoj http://en.wikipedia.org/wiki/Diagnostic_and_Statistical_Manual_of_Mental_Disorders
2. Keli milijardai tiki i Dieva, ar cia nesamone? Dar per Prancuzu Revoliucija kirsdinant karaliui galva visi galvojo, kad bus pasaulio galas, kai galva nuleks. Kinai, rusai ir daugybe kitu netiki zmoniu teisem, is tikro tai ir japonai bybi ant ju deje yra. Kaip bebutu, patyrime jos neegzistuoja, o ideju gali prigalvot kokiu nori, tos idejos galiausiai gali visiskai pakeist tikrove, nepriklausomai nuo to, ar teisingos, ar ne. Blogiausia, kad zmogaus teises yra nesuderinamos su demokratija ir valstybes suverenumu, nes, kad ir debilai Ugandoj ten prisigalvoja, bet kas gali uzdraust valstybei apsiprest? Dar Lietuvoj tik prasideda valdymas is Briuselio, tas apsaugos istatymas buvo pirmieji naujos epochos spinduliai :)
3. Marksista pavadint socialdemokratu per bet kokias revoliucijas yra toks izeidimas, kad gali vietoj sutvarkyt, nezinau nei vieno zmogaus, kuris tuo paciu metu butu komunistas ir socialdemokratas. Socdemai megsta rinkimus, marksistai revoliucijas.
4. "Teises filosofijos apmatuose" veliau is esmes ta pati taip isreiske:
when these abstract conclusions came into power, they afforded for the first time in human history the prodigious spectacle of the overthrow of the constitution of a great actual state and its complete reconstruction ab initio on the basis of pure thought alone, after the destruction of all existing and given material. The will of its refounders was to give it what they alleged was a purely rational basis, but it was only abstractions that were being used; the Idea [the true concept of community] was lacking; and the experiment ended in the maximum of frightfulness and terror.
Labai i tema vel su teisem, kurios tik abstrakcija, bet uzmirstama tikra bendruomenes ideja, dabar zmonija yra nauja religija.

Karolis Jachimavičius

1. Psichiatrija yra mokslas, matuojantis moliais ir džauliais, bet vis dar negalintis rasti savo tyrimų srities - psichės.
2. Jeigu keli šimtai milijonų sąmoningai galvoja apie žmogaus teises, galima spręsti, kad tai yra sąmonė.
3. Marksistas socialdemokratas yra ne oksimoronas, čia dėmėnys vienas kitam neprieštarauja, o labiau sviestas sviestuotas, nes visi socialdemokratai yra marksisitai, tačiau ne visi į tai atsižvelgia.
4. Apie ką ten pasakojama? :)

nebulus

siulau daryti kompromisa - uzdrausti gejus bet ne lezbijietes. retas kuris vyriskis gincysis kad besibuciuojancios (padorios isvaidzdos) lezbijietes yra cool. o besibuciuojantys gejai nei straight vyrams, nei straight moterims patinka.

Linas Jokubaitis

1.Psichiatrija niekada nebus empirinis mokslas, todel isvis nebus joks mokslas. Is to plaukia, kad, ka nori, ta ir uzdarineji, pediku neapsimoka uzdarinet, nes, kiek man zinoma, jie nepagydomi, be to, dabar krize ir gaila pinigu. Tiesa, Uganda avangarde http://www.guardian.co.uk/world/2009/nov/29/uganda-death-sentence-gay-sex
2.O zmogaus teises yra tokia sugalvota gera nesamone, kad juokingiau nerasi. Cia labai i tema De Maistre mintys is citatu zodyneliu :)
a) A constitution that is made for all nations is made for none.
b) Every country has the government it deserves.
c) paskutines nerandu, bet jis sake, kad mate prancuza, rusa, angla, bet nemate zmogaus. Mazdaug taip.
3. Marksistas socialdemokratas yra oksimoronas.
4. Ne i tema gal, bet kiek atsimenu tai Charles Taylor sake, kad Hegelio "Dvasios fenomenologijos" skyrelis "Absoliuti laisve ir siaubas," yra vienas ispudingiausiu teroro aprasymu Vakaru istorijoje. Lt leidime 429-439psl. Sunku, bet verta :)

Apklausos

Lietuvos gyventojau, kas jums svarbiau? Kurį labiau palaikot?:

Komentaras

Lietuvoje intelektinės nuosavybės vagys ruošiasi kurti "Piratų partiją". Piratavimu yra vadinamos intelektinės nuosavybės vagystės, tad jau pavadinime pasakyta, koks yra jų tikslas - vogti, imti be atlygio tai, ką sukuria kiti, prieš tų kūrėjų valią.