RSS

Surinkti turinį

Citata



Kadangi visi aplinkui netenkina Šapranausko įgeidžių, ką kalbėt, kad jis jūsų reikalavimus patenkintų.

"Jei valstybė žmogui neturi atsakomybės, ką jau kalbėti apie žmogaus atsakomybę".


Apie mus

Shake your būtį! "Uroboras" yra krikdemiškas laikraštis apie menininkus, sportininkus ir jų darbus.

Pasiekti redaktorių Karolį Jachimavičių galite paštu: "karolis *etta* uroboras *taškas* lt"

arba mob. tel. nr. +370-610-07086.

Dangus griūva

Pasaulio pabaiga! Vėl?

Lenkams laimėjus daug vietų Vilniaus miesto taryboj, Rūta Vanagaitė perka šautuvus ir bando kiršinti Lietuvą.

Štai konservatorių atstovas Valentinas Stundys seime jau tyliai švelnina savo siūlytas švietimo įstatymo pataisas palankesne lenkams kryptimi – jau tik kelios pamokos benumatomos valstybine lietuvių kalba: geografija ir pilietinis ugdymas.... Iš tikro, Vilniaus mieste konservatorių ir lenkų koalicija būtų visai natūrali: juk ir vieni, ir kiti dažnai vaikšto į bažnyčią – rimtas pagrindas vienytis.

Juokas tame, kad Stundys pasiūlymą pateikė vasario 18 dieną, o rinkimai įvyko vasario 27ą. Juk visi žino, kad dirvą Lietuvos valstybės žlugimui nuo kraugerio lenko rankos paruošė tie, kurie atnaujino su Lenkija diplomatinius santykius 1990-ais. Ar 1991-ais, kada ten.
Toliau rašo Vanagaitė:
„Vienybėje – jėga!“ – toks aljanso rinkimų šūkis ir nedviprasmiška žinia lenkų ir rusų rinkėjui. Vienybė už? Ar vienybė prieš?
Kadangi tai blogio šaltinis lenkas, tai aišku, kad viskas, ką jie, paškustvos, daro, yra prieš. Tai vienybė prieš suverenią Lietuvos Respubliką ir lietuvių tautos genofondą.
Valdemaro Tomaševskio, naujo nepriklausomos Lietuvos politinio lyderio, meistriškai suvienijusio rusų ir lenkų mažumų nuoskaudas, kampanija – ne savivaldos rinkimų kampanija, ne kampanija dėl lenkiškų pavardžių rašybos ar mokyklų skaičiaus. Akivaizdu, kad Tomaševskis, skirtingai nuo daugybės Lietuvos politikų, dirba ne vienadieniams tikslams, ne savo ar savo bičiulių pajamoms garantuoti. Tomaševskis dirba ateičiai. Kokiai?
Kokiai kokiai? Lenkai užima Vilnių, paskui Kauną, Klaipėda dar šiek tiek priešinas, bet ir ji krenta, visi išvažiuoja daryti Vyriausybės tremtyje, bet ir Rygoj lenkai mus suranda ir visus išpjauna.
Suisterikavo ir Egidijus Kūris. Užsimojo cenzūruoti, ką iš sakyklų kalba kunigai, ir įvesti savąją Naujojo Testamento interpretaciją. Ar tik Jėzaus žodį iš sakyklų dvasininkai skelbia ir kiek jį interpretuoja? Kunigų sprendimai neturi galios, tačiau pasakymas, kad kažkoks sprendimas yra nekrikščioniškas, pasak Kūrio, jau būtų Konstitucijos pažeidimas.
Kitas klausimas, ar dvasininkų ar jų vyresnybės politinėms pažiūroms skleisti naudojami maldos namai ir kaip į tai reikėtų reaguoti (jei išvis reikia reaguoti). Pagal Konstitucijos 43 str. 3 d. bažnyčios bei religinės organizacijos turi maldos namus, bet prieš tai rašoma apie laisvą bažnyčių bei religinių organizacijų mokslo skelbimą ir apeigų atlikimą. Ar tokia konstrukcija suponuoja, kad maldos namų turėjimas yra susietas būtent su to bažnytinio mokslo skelbimu ir apeigų atlikimu, bet ne su kokia nors politine ar kitokia veikla? Veikiausiai – taip.

Kūris per paskaitas atvirai prisipažįsta esąs marksistas, todėl jo bandymai reguliuoti, ką pas save veikia Bažnyčia, nekeisti. Nekeisti ir vagių partijos atstovo iš Švedijos pareiškimai, kad vagystes reikia legalizuot, tada nebus vagysčių problemos. Kalba marksistiškai - vagis yra darbo klasė, viską nupirko stambaus verslo sąmokslininkai. Login blogeriai jam plos, turbūt plos net tas Mykolas, kuris suorganizavo ieškinį, kai tik pradėjo vogti iš jo.

Apklausos

Lietuvos gyventojau, kas jums svarbiau? Kurį labiau palaikot?:

Komentaras

Lietuvoje intelektinės nuosavybės vagys ruošiasi kurti "Piratų partiją". Piratavimu yra vadinamos intelektinės nuosavybės vagystės, tad jau pavadinime pasakyta, koks yra jų tikslas - vogti, imti be atlygio tai, ką sukuria kiti, prieš tų kūrėjų valią.