RSS

Surinkti turinį

Citata



Kadangi visi aplinkui netenkina Šapranausko įgeidžių, ką kalbėt, kad jis jūsų reikalavimus patenkintų.

"Jei valstybė žmogui neturi atsakomybės, ką jau kalbėti apie žmogaus atsakomybę".


Apie mus

Shake your būtį! "Uroboras" yra krikdemiškas laikraštis apie menininkus, sportininkus ir jų darbus.

Pasiekti redaktorių Karolį Jachimavičių galite paštu: "karolis *etta* uroboras *taškas* lt"

arba mob. tel. nr. +370-610-07086.

Amžinasis storulis

Amžinasis storulis.

Šią savaitė įvyko operos solistų ir elektronikos kūrėjų bendras koncertas „Lakštingalos sugrįžta“. „Lietuvos rytas“ nepasikuklino slaptą koncerto reklamą įterpti į savo pokalbių laidą, o paskui dar patys tinklapyje ir pranešti, kad tai buvo reklama.

Pažeisti etikos kodekso straipsniai skamba taip:

2 straipsnis.

Viešosios informacijos rengėjai informacijos neturi laikyti nei savo nuosavybe, nei preke. Informacijos laisvė nesuderinama su viešosios informacijos pirkimu už pinigus ar kitokį atlygį, jeigu skelbiant tokią informaciją nėra aiškiai nurodyta, kad tai reklama.

30 straipsnis.
Visuomenės informavimo priemonėse turi būti aiškiai atskirta reklama (įskaitant ir politinę reklamą) nuo žurnalistų kūrinių. Žurnalistas turi teisę atsisakyti rengti reklaminę informaciją.

31 straipsnis.
Draudžiama reklamą pateikti kaip nešališką informaciją ar kitaip ją slėpti.

Per laidą fiktyviai paukščio apšiktas Edmundas Jakilaitis pasirodė ir spektaklyje. Neva, kadangi čia ne dešrų ar alaus pristatymas, nieko čia tokio.

32 straipsnis.
Žurnalistas neturi reklamai naudoti savo vardo, atvaizdo ir balso, išskyrus tuos atvejus, kai tokia reklama siekiama humanitarinių tikslų.
Kultūros žmonėms turi būti atskiri kodeksai, atskiros baudos ir atskiri kalėjimai, visi švelnesni, nes neva purve užstrigusio traktoristo daromi sprendimai yra menkesni negu dailininko, piešiančio ant drobės, ar teatro direktoriaus.

Sigitas Parulskis savo komentare apie Adolfą Večerskį rašė, kad didžioji dalis Lietuvos būtų vogusi kaip Večerskis. Bet nevogė.

Šią savaitę daugybė Seimo narių, niekada neprotestuojančių prie už Bažnyčią įtakingesės žiniasklaidos redakcijų su plakatais „Jie kalba ką nori. Kaip taip galima?“, pradėjo pykti, kodėl Bažnyčia kabina nuotraukas ir vardus tų, kurie balsavo už prekybos alkoholiu liberalizavimą. Visai pamiršę apie žodžio laisvę, valstybės pasaulietiškumą jie pyksta, Laimontas Dinius, pavyzdžiui, kad Bažnyčia daro įtaką. Man daro įtaką ir pardavėja degalinėj, pasiūliusi dar ką nors nusipirkt, dėl ko aš turiu daryti sprendimą. Pyksta iš esmės tie Seimo nariai, kad Bažnyčia turi teisę kalbėti tikintiesiems ką nori.

Vilniaus meru šią savaitę inauguruotas Raimundas Alekna, kurį labai sunku apibūdinti, prilipdyti etiketę. Manau, jis skrupulingai stengiasi būti profesionaliu politiku ir psichiatro patirtis jį slegia, jis tuo nesimėgauja, tačiau, jaučiu, kažkada jis sprogs ir pasirodys galįs būti lyderiu, ne tik administratorium. Kai pradės ne tik protu vadovautis savo psichodinaminiais principais. Šis akiniuotas humanistas uoliai siekia pats nelipdyti etikečių.

Kauno „Žalgirio“ savininkas Vladimiras Romanovas šią savaitę atleido trenerį Aco Petrovičių. Romanovui, pasirodo, buvo negražus žaidimas. Jis pasigedo dėjimų, perdavimų per nugarą ir norėjo, kad daugiau žaistų Mindaugas Kuzminskas, ketvirtas lengvas kraštas pagal pajėgumą. Dabar Romanovas galutinai susilygino su Jonu Vainausku nežinojime, ką daro. Jeigu vystosi - pilk rūgštį.

Laima Lavaste šio šeštadienio „Lietuvos ryte“ išspjovė neapykantos pliūpsnį ant vyrų. „Išprievartautų moterų vaikai – trečiarūšiai?“ (), klausia. Visi žino, kad išprievartavimas iš tikrųjų yra tik sekso rūšis.

Kalbos apie Holokaustą Lietuvoje šią savaitę pasiekė epogėjų. Genocido aukų muziejuje atidaryta ekspozicija Holokaustui atminti, istorikas Saulius Sužiedėlis pareiškė, kad Holokaustas turi būti centrinis moderniosios Lietuvos istorijos įvykis. Tikrai turi. Bent jau kurį laiką. Nes mes iki šiol kankinamės, nesuvokdami, kas esam ir kur einam, reikalaujam, kad būtų pripažintos mūsų skriaudos, nors dažnai ignoruojame mūsų padarytas, pradedam ne nuo savęs, todėl negalim suvokti, kad Sovietų Sąjunga neegzistuoja ir kad ta valstybė buvo ideologinis, ne tautinis darinys. Ir būtent taip mes esam priklausomi nuo Rusijos. Ne vien tik dujomis. Tačiau mes esam laisvi būti nepriklausomi. Atsigręžę į save, mes galime tapti laisvi, laisvi, todėl stipresni, todėl galintys geriau gintis.

O jeigu lygintumėt Holokaustą su lietuvių patirtomis skriaudomis, akivaizdu, kad tai buvo skirtingi dalykai. Žydus žudė visus, lietuvius žudė ir represavo pagal turtą, įtaką, gabumus. Komunistų tikslas nebuvo sunaikinti visus žmones, tačiau jų tikslas buvo sunaikinti tautą kaip konstruktą. Kad lietuviai galiausiai ištirptų ir taptų tik darbininkais. Tai buvo stratocidas, elitocidas, pasirinkite jums patinkantį, bet tai buvo kitoks dalykas nei Holokaustas, ne genocidas. Jums tai pasakys bet kuris žydas, kuris teigia, kad šių nusikaltimų negalima lyginti, tačiau diskutuodamas visada lygina ir parodo skirtumus.

Apklausos

Lietuvos gyventojau, kas jums svarbiau? Kurį labiau palaikot?:

Komentaras

Lietuvoje intelektinės nuosavybės vagys ruošiasi kurti "Piratų partiją". Piratavimu yra vadinamos intelektinės nuosavybės vagystės, tad jau pavadinime pasakyta, koks yra jų tikslas - vogti, imti be atlygio tai, ką sukuria kiti, prieš tų kūrėjų valią.