RSS

Surinkti turinį

Citata



Kadangi visi aplinkui netenkina Šapranausko įgeidžių, ką kalbėt, kad jis jūsų reikalavimus patenkintų.

"Jei valstybė žmogui neturi atsakomybės, ką jau kalbėti apie žmogaus atsakomybę".


Apie mus

Shake your būtį! "Uroboras" yra krikdemiškas laikraštis apie menininkus, sportininkus ir jų darbus.

Pasiekti redaktorių Karolį Jachimavičių galite paštu: "karolis *etta* uroboras *taškas* lt"

arba mob. tel. nr. +370-610-07086.

Prodiuseris Marijus Adomaitis pasakoja apie didžėjus, kompozitorius ir slapyvardį

Interviu su Marijum Adomaičiu prasidėjo dar nesusitarus dėl interviu. „Tavo klyčka buvo Mensonas?“, klausia. „Taip. O tu vis dar moki skaniai gamint valgyt?“, perklausiu. „Dabar aš nebevaikštau pas krišnaitus, pasidariau kabakinis“, sako Marijus. „Gal visgi susitikim dėl interviu?“, klausiu. Marijus Adomaitis – prodiuseris, ant kurio pečių laikosi pusė Lietuvos pop muzikos estrados, pusė didžiausių Lietuvos talentų ir pusė klubų apyvartos. Žmogau!..

Marijus Adomaitis: "Man patinka šita veido išraiška".Marijus Adomaitis: "Man patinka šita veido išraiška".

-Tavo klientai yra Jurga Šeduikytė, Vaidas, Nesakyk Mamai, Vidis...

-Vidis yra ne klientas, Vidis yra projektas. Mes kartu su Vidžiu darome... Iš pradžių aš pavardinsiu iš komercinės pusės ir netgi pakomentuosiu tą dalyką, ką jūs ten su Linu (Strockiu-Few Nolder – red.past.) kalbėjote, nes man labai patiko jo pasakymas, tik aš nežinau, ar jis aiškiai tai išplėtojo.

Vienas dalykas yra taip. Kūrėjas. Jis dirba kažkokį darbą, kad užsidirbtų pinigų, nes mes Lietuvoj gyvename ir iš to kūrybinio dalyko tu, na, neišgyvensi. Arba būsi labai neturtingas. Tai vieni dirba Maximose, arba Vidis, pavyzdžiui, MTV dirba. Kada jis prie muzikos gali prisiliest? Vidis arba kiti žmonės, nesvarbu. Tik po darbo vakare arba savaitgaliais.  Aš realiai darydamas, sėdėdamas studijoj, ne Maximoj dirbu, ne MTV, o sėdžiu čia ir stengiuosi daryti tą kokybišką komercinę muziką. Aš galiu bet kada prie jos prisėst. Tarkim, man dabar nesikuria ta komercija, aš, ble, noriu kurti kokius nors menus. Ras, patraukiu, visą dieną paskiriu menams, žinai. Aš vien laiko išlošiu, galiu daugiau padaryti savo meninių darbų.

-Aš jokiu būdu nenorėjau pasakyt, kad tu blogai darai. Tu padarai – hitas. Tu padarai – hitas. Bet, kažkaip išėjo iš kalbos, reikėjo apsibrėžt, kas tas popsas, kada jis prasideda.

-Žinai, ką aš vadinu pop? Man tai yra YVA, tas šūdpopsis, o komercija, geras pop, kūrinys, netgi pop...

-Yra geri kūriniai, yra blogi kūriniai.

-Vadinkime gal tuos pop kūrinius komerciniais gabalais. Gal kad gerai parsiduoda. Pavyzdžiui, gerai, viena mano mylimiausių klienčių yra Jurga Šeduikytė ir aš dabar parodysiu.

-Ir Alaną matau...

-Jo, ir Alaniauskas... Tuoj aš parodysiu vieną darbą paskutinį. Čia paukščių kalba ji uždainavus. Bet visiškai, taip spardo man šitas gabalas galvą.

-Vokalinė pusė irgi tavo?

-Ne, žinai, kaip yra su ja kūryba, kaip buvo su „5th season“ gabalu, su „Smėlio žmonės“, su dar kitais gabalais. Ji atneša savo skečukus, na, tipo, pati užgroja namie, bet ji nėra profesionali prodiuserė. O dabar, ta vieta...

[audio: http://www.uroboras.lt/wp-content/uploads/2009/07/seduikyte.mp3]

Tai va. Ir paskui aš visą aranžuotę darau, pagal jos melodiją. Kai kuri mūsų kūryba yra... Ėėėhm... Tarkim, šitas gabalas yra mūsų abiejų eksperimentas, nes aš pats save nustebinu su šitu stilium, ir jinai pati save nustebina savo vokalu, nes jis yra visiškai kitoks, ne šeduikytiškas.

-Mariau, kaip tu?.. Yra daug žmonių, kurie zulina, zulina ir nesugeba išlįsti iš stiliaus rėmų, tiek muzikų, tiek iliustratorių, jie, pavyzdžiui, turi kažkokį stilių, o tavęs galima nepažint. Aš matau, Alanas, na, Alanas. Aš net nežinosiu, kad ten tavo. Yra Alano, yra Vaido, kuris yra dar šiek tiek kitoks. Galiausiai, šitas Jurgos, aš net nežinau, koks čia stilius, aš jos apskritai neatpažįstu. Aš nepasakyčiau, kad čia Šeduikytė, išgirdęs iš šono.

Čia pasakytum, kad Alanas?

[audio: http://www.uroboras.lt/wp-content/uploads/2009/07/0609.mp3]

-Nėra to, nėra to, bet, žinai, kai paklausiau Alano ir Jurgos, tai jau jaučiasi tokie stiliaus panašumai.

-Kiekvienas prodiuseris turi savo spalvą, tačiau pas mane yra vienas dalykas, kuris yra dėl to, dėkui Dievui, mano maksimalizmo. Aš nemėgstu apsibrėžti vienam stiliui, kaip būna, tiktai hauso ir tiktai hauso prodiuseriai. Arba tiktai r’n’b. Kartais tai priklauso nuo nuotaikos. Pavyzdžiui, anksčiau su “Metal on metal” dirbom. Nuotaika tokia nusirauti, pjauti [audio: http://www.uroboras.lt/wp-content/uploads/2009/07/0700.mp3]

Po trečio gabalo man jau vsio, jau norisi kažką padaryti, kažkokį byto, downtempinį gabalą. Va dabar plokštelė išėjus mano šito gabalo, čia jau konkrečiai mano kūryba, aš tau tik parodau. Kartais noris padaryt vą tokį gabalą, tuoj aš tau nuo skylutės uždėsiu. Dabar Downtown party network remiksą darys, Few Nolderis darys ir plastynka išeina. Australijoj.: [audio: http://www.uroboras.lt/wp-content/uploads/2009/07/0758.mp3]

New wave’as, new kas čia gavos.

-Žinai, aš muzika mažai domiuosi, bet...

-Aš spalvas tau rodau.

-Jo jo, žinai, aš jau galiu prisipist: La Roux, „Empire of The Sun“, Marius Adomaitis.

-„Empire of The Sun“ man didelę įtaką padarė va tas gabalas (We are the people – red.past.), aš netgi editą pasidariau, kas dabar madoj yra – kai neturi takelio, paimi originalų gabalą ir ten išsikarpai vietas savo kažkokias būdingas. Tuoj parodau tau, va, šitą vietą:

[audio: http://www.uroboras.lt/wp-content/uploads/2009/07/0830.mp3]

-Man labai patinka šitas. Su kažkokia viltim asocijuojas.

-Grįžtam prie tų spalvų. Tai aš sakau, būna nuotaika va tokią padaryt, paskui būna nuotaika, kai mes su Vidžiu dirbam, tai čia jau viskas, pamirštam visus klientus, čia yra mūsų abiejų kūryba, mūsų abiejų projektas, kur mes tolygiai sėdim ir dirbam ir kuriam.

-Kaip vyksta tas darbas, jeigu Vidis, jis niekuo negroja?

-Oi! Tai žinai, aš visada sakiau, kad tikrasis prodiuseris yra tas žmogus, kuris turi ir klausą, ir tuo pačiu yra garso režisierius, nes yra daug žmonių, kurie padaro gabalus, bet tie gabalai neskamba. Nusiunčia kokiam leibeliui, leibelis, ok, mes neturim ausų, pasikviesim savo draugelius, parodysim. Prodiusai paklauso – nu blet, mintis gera, bet saundas chujnia. O geras prodiuseris yra tas, kuris ir tą, ir tą sudėlioja.

Kaip pas mus su Vidžiu darbas vyksta? Realiai, mes einam per tembrus, nes ieškome saundo, spalvas, o po to, žinai, aš įgroju vieną akordėlį, kitą ir mes sprendžiame, kaip padaryt. Gal davaj visgi bosą darom va tokį lėtesnį. Galbūt daugiau jo, pas mane rankytės yra, daugiau aš prie to prisiliečiu, bet realiai mes fifty ant fifty padarom.

-O kaip jį vadint? Skonio nukreipėju? Jis turi kažkokį skonį...

-Ne. Pas mus žinai, koks yra dalykas – realiai aš vieną muziką klausau, jisai kitą klauso, o čia mūsų susitikimas, ką mes čia darom. Pavyzdžiui, gabalas „I‘ll be gone“. Nėra tai visiškai ta spalva, ką jis kaip dydžėjus groja, nėra mano spalva, ką aš kaip prodiuseris kuriu, bet gavosi va toksai. Po to kitas gabalas – „Who shot the silence?“, ir paskutinis, su Kathy Diamond.

-Kodėl prodiuseris, o ne kompozitorius, pavyzdžiui?

Nežinau, čia ta terminologija. Tai kompozitorius... Matai, muzikos prodiuseris yra tas žmogus, kuris ir kuria, ir užsiiminėja tuo promotionu, ir tais visais dalykais. Kompozitorius turbūt tas žmogus... Pavyzdžiui, kai aš Vokietijoj buvau, man net nepatogu buvo... Aš ten gyvenau ir aš dirbau prie vieno projekto „Wagnerio remiksai“, prie to albumo dirbo Bugge Wesseltoft, Kauno džiazuose buvo...

-Čia tas Wagneris, mėgstamas Izraelyje?

[audio: http://www.uroboras.lt/wp-content/uploads/2009/07/1112.mp3]

…dar vieną remiksą darė Brian Eno, legenda, U2 prodiuseris. Prie tokių projektų teko prisiliesti. Kaip ten visi užsieny pripratę? Vienas kompozitorius, kitas aranžuotojas, trečias instrumentuotojas, ketvirtas suvedinėtojas, penktas masteruotojas. Manęs klausia, kas aranžavo tavo gabalus. Sakau, aš. O kas kompozitorius? Aš. O suvedimą darė. Ir taip pačiam jau nepatogu: „Aš“. O masterį kas darė? „Aš dariau“. Tai iš vienos pusės parodo mūsų maksimalizmą, kad mes daug darom.

-Aš manau, kad tu esi kompozitorius.

-Taip, taip, taip, aš kompozitorius, bet kompozitorius... Aš ir tuos techninius dalykus darau. Aš tada kompozitorius plius garso režisierius, lygu muzikos prodiuseris. Taip išsilanksto.

-Muzikos mokyklą kažkokią baigei tikrai.

-Taip, Kauno Juozo Naujalio muzikos gimnaziją. Taigi su gabale „Test“, aš ten panaudojau fagoto garsus, tokie [audio: http://www.uroboras.lt/wp-content/uploads/2009/07/1243.mp3] ir po to, kai Vidis nusiuntė, pati Jazzanova chebra klausė: „Kas ten per tembras? Čia sintezas kažkoks negirdėtas?“. Sakom, čia fagotas yra. O fagotas dar kitaip rašosi bassoon ir vienas žymiausių kūrinių yra sukurtas: [audio: http://www.uroboras.lt/wp-content/uploads/2009/07/1303.mp3] Jeigu pažiūrėsi rusų multikus, tai visur jis vaizduojamas labai charakteringas instrumentas: pailgas, vamzdelis. Mane labai užkabino, saksofonas ant hauso dedamas, triūba, tai klasikiniai nuvalkioti bajeriai, o fagoto tai niekad nebuvo.

Aš turiu dar kitą mintį: turiu draugelį sitaristą, kur indai groja. Padaryti gabalą su ja, bet ne kad pirlintų bele ką, bet kokį nors elektroninį [audio: http://www.uroboras.lt/wp-content/uploads/2009/07/1349.mp3].

-Man atrodo, jis buvo gan populiarus prieš kelis metus tarp hiphoperių.

-Kas? Sitara? Bet ji naudojama buvo [audio: http://www.uroboras.lt/wp-content/uploads/2009/07/1357.mp3]. Ji buvo naudojama kaip temytė, o aš galvoju ją panaudoti kaip atmosferinį instrumentą. Daug kad jis prigrotų ir su efektais užkočioti, kad girdėtųsi gyvi obertonai.

-Žmogus, klausantis daug muzikos, pats nekuriantis, visada gali patart. Aš jau siūliau Vaiperiui tokią idėją. Išgirdau, kad Jay-Z ir daugybė kitų naudoja europoptrance gabalų semplus. Aš pagalvojau, jeigu ruspopą padaryt, su grūzovu hiphopu, kaip juos dabar vadina, nebe hiphopas, bytsai, va.

-Vienas, va, gabalas. Aš nemgėstu žmonių, su kuriais dirbu, vadint klientais, nes gaunasi kaip pas daktarėlį nueini. Gal vadinkime atlikėjais, kuriuos prodiusuoju. Yra tokia atlikėja Monika Liubinaitė, kuri dabar laimėjo Klaipėdoj džiazo kažkokią pirmą vietą, padrobnasty nežinau, ir išvažiavo į štatus, į Berklį, laimėjo kažkokią kelionę, tai aš jai albumą darau, bandysiu ją ant „Silence“, irgi į savo šaiką, nes „Silence“ dabar šeima tokia konkreti gimsta. Ir jinai... Žinai, kaip būna su atlikėjais. Ateina jis, sako aš nenoriu daryt šūdo, noriu daryt gerą muziką, kokybišką alternatyvią elektroniką. Ir aš žinau, kad daug yra žmonių, kurie ateina, pasidaro ir radijas neima, koncertų neturi, gaunasi taip, kad parodo mamai, tėčiui, draugams, į fraipą įsideda -  viskas.

-O yra tokių, kurie pas tave taip ateina?

-Jo, tai senais laikais būdavo. Aš ten broken beatą padarau, hausą, kažkokį triphopą. Dabar atėjo šitas žmogus, Monika, aš išgirdau pas ją talentą ir viskas – sakau, davaj, klausyk, apsiimam albumą, aš tau padėsiu, va, būtent, čia jau prasideda ne kompozitorius, o muzikos prodiuseris, padėsiu pralįsti į tą „Silence“ pusę. Vienas gabaliukas, kad susidaryti nuomonę, aš tau parodau spalvytę. Čia va visi mano archyvai mano muzikos padaryti, čia visko yra, nuo Igno i.v., patys pirmieji mano klientai – Atlanta, aš tada remiksą dariau, ir SEL bele kiek pradirbėta.

-Dragūnas apie tave labai geros nuomonės.

-Na, va, čia ta Monika: [audio: http://www.uroboras.lt/wp-content/uploads/2009/07/1728.mp3]

-Hitas !

-Kaip bus su prasukimu, man įdomu, labai svarbu ne tik gabalas, bet ir komanda – realiai. Aš kažkada su Simona Jakubėnaitė esu padaręs gabalą „The way I feel“. Jį grojo viena radija, kita radija. Jeigu būtų toks prasukimas kaip su „I‘ll be gone“, visa šita šaika.

-Vidis pažįsta visus žurnalistus, išskyrus tuos, kurie šiemet įstojo į pirmą kursą.

-Dėl to labai labai svarbu yra komanda. Tu paminėjai šitą gabalą – hitas. Jeigu surinkus teisingą komandą, galima iš jo padaryt taip hitą. Bet kalbant ne tą hitą kaip mes čia kalbam Lietuvoj yra hitai, blet, radžiai chujadžiai, bet padaryti, vadinkim, elitinės elektroninės muzikos hitą.

-Aš tai matau firmą: tu prodiuseris, Vidis direktorius, Strockis, Jazzu su Somovu...

-Matačius (Arūnas Matačius – TV prodiuseris) labai daug prisideda prie prominimo. Yra. Šaika, šaika. Nenorint kartotis, pas mus jau yra viena female, Justė, jai stilistika nubrėžta, dabar ateina dar viena mergina. Dabar ji turi nesikartot, tai mes pasiėmėm kitą stilistiką. Jai patinka visas tas Sonar collective, tas Jazzanova, į tą pusę, tai dėl to mes darysim jai tokią gelmiškesnę muziką. Tokią močniūchą.

-Koks tolkas tokiems žmonėms, kurie ateina pas tave, nieko negroję, kaip jiems?.. Ką jie sako apie savo savigarbą? Sumoka tau pinigus, gauna gabalus ir sako, kad čia jų gabalas, kai aplink visi kalba, kad čia ne jie patys kūrė.

-Labai geras pastebėjimas. Realiai, dabar pavardėm neminėsiu, man labai atsibodo dirbti, kai tu... Žiūrėk, yra šaltkalvis, grūžčikas ir dar vienas, kuris ten kranus sujunginėja. Pasidaro projektą ir pasivadina ten kaip nors, blet, „Gelmių mergaitė“, ar ne? Bet tipo jie dydžėjai, nori būt dydžėjais. Ateina jie pas prodiuserį, pasidaro gabalą ir po to rašosi: „Gelmių mergaitė remix“. Čia ir prasideda – visi galvoja žmonės, kad jie patys darė. Dabar kai tu padarai gabalą, na, iš mūsų elito dainininkų, tarkim, Šeduikytės gabalas „5th season“. Visi žino, kad ne ji kūrė gabalą, kad ne ji sėdėjo prie kompo, nes dėl tų šaltkalvių neaišku, gal ir jie patys sėdėjo ir tada automatiškai tu, prodiuseris, lieki savo vietoj, patenkintas, nes visi žino... Pagauni mintį? Visi žino, kad dainininkė dainuoja kažkieno kūrybą, o dėl visokių projektėlių, kurie ateina ir po to rašosi savo vardą, kad remix, automatiškai susidaro nuomonė, kad jie patys kuria. Na, pagauni.

-Man atrodo tai tas pats, kas nusipirkt mašiną ir sakyt, kad pats padarei. Iš vienos pusės savigarbos neturėjimas, iš kitos pusės klausytojų negerbimas.

-Bet taip vyksta pasauly.

-Nežinai?, yra tokie „Birdy nam nam“. Šių metų electro hitas. Tokie gal kiek stilistika senoki, bet gerai pjauna. Irgi ten keturi didžėjai, visą laiką buvo didžėjais, o šiemet išleido albumą. Aš galvoju, gal irgi...

-Na, taip. Tam reikia skirti laiką. Jeigu tu tikrai nori būti geriausiu arba vienu geriausiu, tu turi koncentruotis ties vienu daiktu, va, moterys gali vienu metu ir vaiką judinti, ir skalbti, ir prosint marškinius. Mums reikia labiau susikonkretizuot į vieną. Prodiuseris turi sėdėti studijoj. Dabar atvirkštinis variantas. Kodėl aš dabar pradedu groti laivus ir groti kaip didžėjus? Dėl to, kad, mano nuomonė tokia, aš noriu būti savo srity geriausias, ką čia dabar mano chebra didžėjai groja po 10 metų, aš čia pradėsiu groti, juokingai atrodysiu. Bet aš kalbėjau su Solčiu (Saulty – didžėjus nuo Druskininkų), Soltis sako, daug yra žmonių, daug yra prodiuserių, kurie savo muziką irgi nori pristatyti. Tu juk nekuri vien tik atlikėjams ir kitiems, tu ir sau kuri muziką. Tai yra normalus dalykas ir labai normalus dalykas. Nesvarbu čia tas stažas, čia dešimt metų, ar kiek, ateina pristatyt savo kūrinius, ir didžėjaut, savo kūrybą rodyt, savo editus, savo remiksus. Bet kai būna didžėjai didžėjai didžėjai ir pyst vieną dieną išleidžia albumą, tai manau, kad nueina pas kokį nors prodiuserį.

-Galbūt patogiau didžėjaut savo puslapy. Leidi savo editą ir gali niekas nežinot, kad čia tavo editas. Jau turi domėtis, nesuprasi iš oro, nes didžėjus šiaip dažniausiai būna fonas. Nebent atveža ką nors iš užsienio, konkurencijai sau padidint ir tada stovi, žiūri į stabuką, kaip jis keičia plokšteles.

-Žinai, kame yra dalykas, fainas niuansas? Kai didžėjus šiaip groja kažkokius gabalus, nenoriu pridėt nieko blogo, bet tuoj privesiu mintį, groja kitų gabalus ir visi jam lankstosi ir pamiršta, kad jisai tiktai parinkinėja tuos kūrinius, bet pagarba yra tiems kompozitoriams, kurie kūrė tuos gabalus. Bet yra labai fainas niuansas, kai didžėjai, ir jų tikrai daugėja, mūsų tarpe, žinai, kai jie groja savo gabalus, savo remiksus, savo kūrybą, tada gaunasi... Supranti? Žymiai įdomiau. Ne man kalbėt apie didžėjus.

-Sėdim tokiam rūsy, kaip po vandeniu, šnekam apie didžėjus, apie pusiau laivus, o laivus pamirštam. Galim dar apie trečią lygį pakalbėt, jau kad ne remiksas, o tu atsineši instrumentus, su draugais, pavyzdžiui, ir atlieki.

-Live performance. Tai labai gražus dalykas. Žinai, tik su laivais yra biškį toks niuansas – tu turi gabalą lėtą ir greitą gabalą, tu laivo metu, su Abbleton programa, tu nelabai juos gali sujungti. Tai techniškai yra sudėtinga. Tu kaip didžėjus gali – lėtas gabalas, gali biškį sulėtint, tą pagreitint, žinai, juos visus gražiai sujungti, o kai tu laivus groji, dažniausiai, kai aš groju ir mano kolegos groja, yra vienas tempas nustatytas. Dėl to tu negali lėtą grot ir, pyst, iškart greitą. Nesusimiksuos gražiai.

Turiu omeny būtent tą kompiuterinį laivą. Instrumentai kitas dalykas. Kai esam elektronikos atstovai, tada vėlgi turi būti ta pati elektronika. Nebent nemiksuotas laivas, tada tu gali groti lėtą, gali groti simfoniją, gali dramenbeisą grot, tu va [audio: http://www.uroboras.lt/wp-content/uploads/2009/07/2613.mp3], vėjuką paleidi ir viskas. Bet jeigu tu nori, kad tavo laivas skambėtų kaip miksas, yra techninių niuansų, kurių tu negali padaryti kaip didžėjus galėtum padaryti. Bet tu gali laivo metu daugiau bajerių padaryt. Tarkim tavo gabalas užima penkias minutes, tu grotum kaip didžėjus, tai tu gali jį trisdešimt minučių groti. Gali, pavyzdžiui, kai įkrenta į baudą, į skylę, gali pagal publiką tasyti juos dešimt minučių, gali penkias minutes, jei jauti, kad jie jau nori, kad išlaisvintum, pyst, paleidi kojytes. Su laivu daugiau gali fiškių daryt.

-Kiek tų metų Vilniuj gyveni?

-Pradžioj buvo „Funkadelix“ grupė. Buvo Andy Lau, buvau aš, buvo Ščiogolevaitė. Susikūrėm 98-ais metais, man buvo 15-16 metų. Tai buvo pati pradžia. Tada Kaune, pas Arą Žvirblį dirbau, pas Liną, brolį mano. Po to, baigęs mokyklą, išvažiavau į Vilnių, mečiau mokslus, nes akademijoj pajutau naftaliną. Turėjau gerą dėstytoją, labai šiuolaikiškas buvo, mus leisdavo į Sankt Peterburgą, į roko operą „Jesus Christ Superstar“, į Švediją, visur važinėjom. Pamačiau ten, kad bulšitas visiškas vyksta akademijoj. Pradėjau dirbti pas Gediminą Zujų, tris metus padirbau, grįžau į Kauną, išvažiavau į Hamburgą, po to susipirkau aparatus ir čia esu, Vilniuj, gal treti metai, gal ketvirti.

Žinai, kas dabar fainai? Man chebrytė sakydavo [audio: http://www.uroboras.lt/wp-content/uploads/2009/07/2845.mp3], o pažiūrėk, mes, pavyzdžiui, dirbam su Cicinu, dirbam dar su kažkuo, vardina tuos atstovus. Sakau, wait a minute, palaukit rybiata. Ir dabar gavosi toks fainas dalykas, kad dauguma atlikėjų, gerai, aš su tais visiškais popsistais nedirbu, bet iš scenos, tarkim Alanas, jis vis tiek darydavo popsą, gražų popsą, bet tas gaunasi paradoksas, kad ateina dabar chebra darytis saundą kitaip. Lygiai taip kaip su Mantu buvo. Mantelis grodavo savo rokelį, tatatata, po to mes padarėm „Mantas kitaip“, kur koncertavom, įdėjau electro, biškį niureivo vietomis užpjaut. Ir dauguma atlikėjų, kurie yra estradiniai atlikėjai, jie ateina biškį taip darytis - paelektroninti.

-Kai saka, traukia reputacijos magnetas.

-Tai ir gavosi tas dalykas, kad išlaukti, nes tu gali greitai pasiduot. Mano manymu, labai gerai, kad aš išlaukiau, nepasidaviau į tą popsą, širdy tikrai niekad nebūčiau pasidavęs, visada esu už kokybę, ir dabar tas ratas kažkaip atsisuko ant manęs, kad taip gražiai gaunasi viskas.

-Kodėl ne tikru vardu, kodėl ne tikru vardu? Su slapyvardžiu pradedi kurt kažkokį sau prisiskirtą vaidmenį. Pasiimi slapyvardį ir tu pradedi vienur vienoks, kitur kitoks būt.

-Aš tau paprastai labai ir trumpai galiu atsakyt į tą klausimą. Kai kūrėsi „Funkadelix“, mes planavome užkariauti užsienį. Ir mano mintis buvo tokia, kad Mario tiesiog neužteks, nes mano pilnas vardas yra Marijus, tai mane daug užsieniečių vadina Mario. Tinka, viskas, tas pats vardas, tik kita kalba. Bet Mario yra toks personažas, dar atlikėjas štatuose r‘n‘b muzikos, reikia dar kažkokio priedo. Adomaitis. Užsienyje? Na, kaip čia skambės. Daug tokių niuansų. Neišsižadu savo šeimos, neišsižadu pavardės, bet sceninis vardas man tiesiog neskambėjo. Dėl to, tuo metu, senais labai laikais, klausiau bossanovos muziką. Kažkaip bossanova, basanov, Basanov.

-Aš vienu metu galvojau, kad tai tikra tavo pavardė. Basanovas. Galvojau, rusų kilmės kažkoks vaikinas.

-Bajeris kažkada buvo. Vienas garsus režisierius sako, nu tai, ką Basanovas, jie rusai, o jo brolis, kad geriau čia Lietuvoj prasisukti, pasikeitė pavardę į lietuvišką – Adomaitis. O dar kai buvau Vokietijoj, daug kalbėjom su mano buvusiu vadybininku Vytu Sondeckiu, garsaus dirigento Sauliaus Sondeckio sūnum, mes kai dirbom prie visų tų didingų projektų, vaikščiojom į vakarėlius, kur susirenka Warner Bros., Universal atstovai, daug bendrų projektų šnekėjom. Tai kažkaip pasiteisino tas Basanovas. Man asmeniškai jis labai patinka.

-Simona, apie kurią šnekėjom, tai ta pati Simona, apie kurią aš galvoju?

-Tai buvo dar prieš jiems tampant pažįstamais. Aš su ja susipažinau, kai prieš dešimt metų grojau „Jesus Christ Superstar“ operoj Švedijoj, grojau orkestrėly, susidarė tas miuziklas iš trijų dalių: choras, roko grupė ir orkestras. Aš orkestre grojau, ji chore dainavo, o roko grupėj dabartinis grupės „Little dragon“ pianistas. Ir jis kai atvažiavo, aš galvojau, na, reikia pažiūrėt, kaip jie atrodo, žiūriu, kliapačius Hawkinas, mano draugelis, na tai, dabar aš jau dylinu reikalus, kad padaryt fyturingą su jais. Mes kartu su Vidžiu, čia naujam albumui.

-2005 m. apie tave rašydavo „Lino Adomaičio brolis“, dabar apie tave rašo Marius Adomaitis. Ar tas slapyvardis kaip nors buvo susijęs su tuo, kad brolis daro savo, tu savo?

-Žinai, iš vienos pusės taip. Kiekvienas mes kaip ateinam, taip ir išeinam po vieną. Norisi būti nepriklausomu, universaliu. Kad tarkim netapatintų, žinai. Realiai tai mano tas pavadinimas kaip ir nebuvo daugiau Vakarams, kad nebūtų tas Adomaitis, man tiesiog neskambėjo. Graži pavardė Lietuvoj, bet aš kažkaip įjungiau užsienietį savyje, kažkaip skambėjo. Bet žinai, kai būdavo, Liną elpliusu vadindavo, o ten sakydavo „brolis minusas“. Tai tokie dalykai šiek tiek išbalansuoja.

-Dabar galima užsieniui daryt Lietuvoj. Dabar tu sėdi darai sau, draugams...

-Čia kita tema. Labai fainai, kad dabar per tą internetą galima bendradarbiaut su užsieniu. Nes lygiai taip pat buvo, kai maispeisas atsirado, parašiau aš Miguel Migsui, kuris mano dievukas, prodiuseris, didžėjus, iš San Francisko, išleidęs labai daug rinkinių, muzikos, groja tą san franciskinį hausą, ir parašiau jam, noriu padaryt tau remiksą. Aišku, persimečiau, savo vardais, su kuo esu dirbęs, o dirbęs esu su daug tikrai tų atlikėjų, ir jis atsiuntė man vokalus, padariau gabalą „Can‘t get through“, kuris išėjo jo albume, tarp tokių vardų kaip Crazy P, kas domisi, Simon Grey, mano mylimiausias prodiusas, australas, Hamburge gyveno. Tas yra fantastika, kad iš šito taško tu kreipiesi į užsienį, kad save prominti, o po to gauti gigus, koncertus.

-Nuo kokių 95-ų lietuviai stengias ne tiek padaryt gerai, kas tau gavos, kas tau sekas, na, zajabys padaryta, ir visi stengiasi ne tai, kad daryti gerai, kaip tabamių grupė „Skamp“... Aš džiaugiuosi, kad yra kitaip, kad padaro gerai Lietuvoj ir iš čia eina į užsienį. Kaip dabar yra „Silence“, kur nuostabi chebra surinkta, visi originalūs.

-Aš su tavim sutinku, kad, žinai, kiti, būna, čia nieko nepadaro, bet plėšo maikutę, kad mes čia į užsienį lįsim. Tu čia padaryk kažką gerai. Čia tu padaryk kokybiškai ir tada tu galvok apie kažkokį lindimą. Nes labai juokinga – nachuj čia, Lietuvoj, žinai. Na taip, čia Lietuvoj nėra tos rinkos, taip, į užsienį reikia lįsti, bet tu padaryk čia, užsirekomenduok, rodyk kokybę.

-Jūs su „Silence“ turit planų visą leidybinę firmą atidaryt?

-Šita tema yra tokia, kad viskas, kas susiję su „Silence‘u“, šnekėt reikia su tėtuku. Tėtukas yra Vidis. Niuansų nežinai. Žinau, kad yra atstovai, mūsų albumas pasirodys, Justės albumas solinis pasirodys, vieną gabalą dariau, darė ten netgi, nevardinsiu, nesvarbu, paaiškės savaime, išeis Lino albumas, Few Nolderio... Tiek žinau informacijos. O ten kas, kokie grojimai? Man Vidis kaip tėtukas paskambina – tą ir tą dieną, ten ir ten grosim. Ir labai yra gerai, nes anksčiau sukuriu gabalą, bet aš neturiu kaip prakišti, kur prakišti, dabar jau atsirado kontaktų. Būdavo padarai gabalą ir paskui net nesinori... Padarai gabalą ir rodyt savo draugams prodiuseriams, kad pažiūrėtų, kokių perliukų pridėjai?, žinai? Nėra to prasukimo. O dabar yra labai gerai. Mes sukuriam kartu su Vidžiu gabalą ir aš po to viskas, atsipučiu. Jisai tvarko, nusiunčia, va, kai buvo Gilles Petersono, kur išleido „Test“ mūsų, nusiuntė, antrą dieną iš „Defected“ kontraktas pareina.

-„Test‘as“ labai geras. Kai aš jį išgirdau, aš net nežinojau, ką aš klausau. Nes, žinai, būna dažnai, kad klausai su kažkokiu išankstiniu nusistatymu. Aš važiavau, klausau, matau, muzika mane varto mėto, aš grįžtu, klausiu brolio, koks čia gabalas, sako, ai čia Vidžio „Test“.

-Mane erzina tas dalykas, kai žmonės sako Vidžio, o jį erzina, kai sako Mario. Tai yra Mario ir Vidžio gabalas. Būdavo, nueinam į „SiSi“ laidą per Zip FM, ir tipo, mergos: „Bet Vidi, koks geras tas naujas gabalas“. Ir taip: „Ė, rybiata“. Ir: „Na, taip taip...“. Lygiai taip pat ir Vidžiui, kai ateina kažkas, ir sako: tai yra Mario gabalas, „I‘ll be gone“, bet pamirštama, kad su Vidžiu dviese sėdėta buvo.

-Dėl tos leidybos man iškilo klausimas, ar jūs ruošiatės pardavinėt, ar tik ant koncertų eit? Nes viską vagia. Strockis, mačiau, djscene pareiškė: yra linkomanijoj, nieko aš nedarysiu. Aš gal irgi siunčiausi, neatsimenu. Man atrodo, ištryniau. Vieną, vieną kopiją parsisiunčiau.

-Faktas, kad vien grojimui, faktas, nes dabar iš muzikos viskas vagiama. Bet kad grojimas, tu turi užsirekomenduot savo muzika.

-Aš toks kaip turintis politikos ar vilčių ar ambicijų, ne tiek gal pats sudalyvaut, bet kad būtų patvarkyta. Pavyzdžiui, būtų elektroninis parašas, visi atsisėda prie kompo ir tu negali, pavyzdžiui, prisijungti ir rašyt, kad tu esi mic torrentas pavyzdžiui. Pavyzdžiui, kaip Few Nolderis susigalvojo sau slapyvardį, atsidarė kompą, paspaudė, ką čia. Tu mic torrent, pavyzdžiui, negali rašyt, nes tu gimsti, gauni vardą pavardę ir savo elektroninį parašą ir tu visą laiką esi Marijus Adomaitis. Man atrodo, tada būtų lengviau menedžint tuos gabalus. Aš draugei tą aiškinau aiškinau, ji teisininkė, aš irgi teisę studijavau, bet pamačiau, kad paėmė žurnalistika, pagriebė, nebegalėjau nieko daryt, nebeidealizavau, grįžau, rašau toliau. Sako, bet kaip tada su skolinimųsi ir mainymu. Nes jeigu visi turi tą elektroninį parašą... Aš tau galiu paskolint klaviatūrą, tu man irgi gali paskolint. O kaip su gabalu?

-Aš nepagaunu tavo minties.

-Supranti. Tu negali vogt. Jeigu yra elektroninis parašas, tu prisijungi prie kokio nors puslapio, mato, kad prisijungė Marijus Adomaitis. Ir tada jeigu tu vagi gabalą ir jis neturi kažkokio skaitmeninio votermarko, kad iškart sureaguoja kažkoks softas, kad tu vagi tą gabalą, ir, pavyzdžiui, tu gauni areštą arba baudos. Arba tave atjungia nuo interneto.

-Būna. Yra toks dalykas. Tu turi laužtą instrumentą muzikinėse programose, ne su visais taip yra, ir jeigu būna internetas įjungtas, tave pričiumpa ir išmeta, viskas, negali toj programoj naudot to instrumento, nes tau išmeta lentelę – va, čiulpk bybį.

-Tai link to eina.

-Tas yra labai gerai. Nes dabar tai, nu blet...

-Man atrodo, kad dar neverta nurašyt tos idėjos, kad muziką bus galima parduot. Kaip kūrinį.

-Tai aišku, kad negalima. Ne, ne, ne. Bet čia taip sunku sugaudyt. Tas pats, kas išvalyk visą internetą nuo pornūchos. Na, neįmanoma.

-Dabar taip atrodo, galbūt bus įmanoma.

-Vienur legalizuota, kitur ne, bet kaip susekti, kad būtent Lietuvai neprieina, o Vokietijai, jeigu legalizuota, ten prieinama.

-Dabar tu jau negali pažiūrėt tų klipukų, nes rodo, kad This video is for US only. Pagal IP seka. IP dar nėra elektroninis parašas. Asmeniškai nenustato, kas tai per žmogus, koks jo amžius. Tos sienos vis tiek gal kažkaip atsiras.

-Esmė yra, kad nesustos muzikos kūrimas, kad, nu blet, visi vagia, tai neapsimoka kurti, ji toliau vyks, bet daugiau chebrytė žiūrės ne į radijas siuntinėt ar kažką ten, o daugiau savo grojimui, žinai, nes tikrai įdomu, kaip ne pagal fonogramas dainuoja, o iš viso, kas klubuose darosi. Visi žmonės eina elektronikos paklausyt.

---

Artimiausi Marijaus Adomaičio pasirodymai – liepos 17 d. Elektronikos muziejuje per Zip FM gimtadienį, ir liepos 25 d. Nidoje, „Silence Night“.

e-komercija

nu va, ka padarysi :)

cetuz

p.s.
Čia visur omeny turėjau gabalą, kurio nepirkau, nes atlikėjai pasidalino http://dump.ru/file/3025492

cetuz

Tai, jei kūrybininkai naršo renka šiūkšles (ar reikia vardinti kur jų gaut?),
iš jų padaro kitą šiūkšlę, kuri rytoj virs dar nauja, tai kame čia intelektas?
Kad primintų man, jog nieko nėra amžino?

jau sakiau tau, kad tu per mažai šoki, kad jog išgirstum tylą galvoje.

Karolis Jachimavičius

Vikriai išvengęs supošlinimo, kas galėtų vykti tarp tavęs ir dydžėjaus, darau išvadą, kad muzika tau ne garsai, o kažkas tavo galvoje.

Karolis Jachimavičius

Šlavėjas tik surenka šiukšles ir padaro tvarką, kuri yra laikina.

Kūrėjas iš skirtingų ženklų sulipdo naują kūrinį. Kiekvieną kartą kitokį. Šlavėjo tvarka visada vienoda ir laikina. Kūrinys gali išlikti per amžius.

cetuz

Tu negali atsinaujint, kol neišluoji savo senų šiukšlių, todėl šluoti senas šiukšles yra kūryba. Tik žmonės šiam menui ovacijas jau pamiršę, nes jį pavadino aplinkos saugojimo ir perdirbimo verslu. Liūdna tik tiek, kad tų, kuriuos laikai "intelektinės kūrybos specialistais", liaudis vis rečiau vadina minčių, žinių ir gero oro šiūkšlintojais.

Muzika man yra poveikio rezultatas, tarp vakar naktį dyžėjaus ir publikos apturėto savitarpio.

Karolis Jachimavičius

Gatvių šlavimas nėra prastas darbas, tačiau jis nėra intelektinis. Vieną kartą išmokęs tu gali tą patį daryti visą laiką, kūryboje tu turi nuolat atsinaujinti.

Tačiau muzikau tau - santykis tarp dydžėjaus ir publikos, o ne tie malonūs garsai, tu nesuprasi.

cetuz

Taip, patriarchato bėdos aštriais galais išlenda prieš pačius intelekto dievintojus ir proto "kūrėjus", nes geras gatvių šlavimas yra irgi menas, ir tik pederastai iš to juokiasi.

Karolis Jachimavičius

Tuomet ir lėkščių plovimas yra kūrybinis darbas, nes reikia priimti sprendimą lėkštes išplauti, iššluostyti, sudėti į stalčių.

Kas tai intelektinis darbas jei ne muzikų, architektų, režisierių, dailininkų profesijos? Mūrininkas gali sugalvoti naują metodą, kaip dėti plytą, tačiau dažniausiai ne jis sugalvoja naują skiedinį, suprojektuoja namą, o tik išpildo, daro, kas jam liepiama.

cetuz

Nowdays architektai sugalvoja, tik kaip viskas "tūrėtų" atrodyti.
bet gyvenimas paprastas, vis tiek gaunasi realybė,
kurią iš naujo turi sugalvoti statybininkas.

rašinėji nesąmones, matosi, kad statybose nedirbęs.

Karolis Jachimavičius

Intelektinį darbą jau atliko architektas, darbininkai dabar daro fizinį darbą.

Jeigu pamatysiu policiją, būtinai perspėsiu tave ir tavo draugus iš Nemenčinės.

cetuz

Visa ko reikšmė slypi smalsume,
todėl eidamas gatve šalia daunų šeimos
jaučiuos saugiau nei teismo rūmų kolidoriuose.

p.s.
Kai statybininkams padėjusiems po plytą Gedimino pr. kasdien atsibos mokėti už kiekvieną jų padėtą plytą, už jų autorinius ir intelektinės nuosavybės darbus, tai pasidžiauk mano dienos vaizdu: http://img199.imageshack.us/img199/4177/warnabrotherut7.jpg

Karolis Jachimavičius

Tave turbūt žeidžia tai, kad ploji dydžėjui už gerai sugrotą kūrinį.

Jeigu muzika nėra menas, tau reikia tučtuojau nutraukti piktnaudžiavimą narkotikais. Gailiuosi su tavim prasidėjęs. Kaip sako: Never argue with an idiot. They'll drag you down to their level then beat you with experience...

cetuz

Todėl ir pasakiau, geriau kast griovus ir daryt tą kažkokį "meną", nei pardavinėt šikną, ir guostis, kad "kažkas daro blogai"

btw, tai, dar kartą labai gerai iliustruoja, kad muzika nėra menas,
o jos poveikis ir vertė žmonėms priklauso nuo harmonigai išgyvento jausmo bei jo išpildymo, kuris šiandien nebėra turtas. Tai, būtinybė, kuri pasireikškia tonomis nemokamai išleidžiamos muzikos, ir nuolat tobulėjančios laisvų žmonių mąstysenos dėl "turto" reikšmės jų gerovei.

Karolis Jachimavičius

Tai tu supratai, kas parašyta, ar ne?

Jeigu tave internetas veda, o ne tu jį, tau reikia pagalbos nuo tavęs nuvaikant Didįjį brolį. Ar paranoją. Simbolis vizgina kalę.

cetuz

aktualiai besidominčiam žmogui iš vakarų toks terminų sujaukimas šį Q&A daro tuščią.

perskaičiau, ką ten fantazavai, bet sutinku su Viktorija,
nes niekas nenustatė ir nežino, kur veda internetas.
Bet, tai valdyti bando tiek žmonės, tiek robotai.

Karolis Jachimavičius

Jei būtum skaitęs, kas parašyta, būtum perskaitęs, kad aš su Linu Strockiu kalbėjau apie popso sąvokas ir išskaičiuotinį/neišskaičiuotinį kūrybiškumą, ką paskui pats Marius paaiškino, kad jeigu ne tie užsakymai, jis negalėtų daryti "menų".

cetuz

P.S.

Nenoriu neįvertint Marijaus darbų, bet būtent dėl savito požiūrio ir atsiranda tokios problemos. Jei jis (arba kažkuris kitas to pačio amato atstovas) niekada nebūtų padaręs jokio remikso, jokiem MOM, tai nebūtų nišos muzikai, kuri nėra nuoširdi kūryba, o tik jos aidas.

Jei prodiuseris kurią kažką savo, ir tuo pat metu daro gabalą kažkam kitam, tai jis parsiduoda , ir globaliai tampa priešu pats sau, nes jo darbai konkuruoja vienas priešais kitą. Blogiausia čia yra tai, kad jis pyksta ant savęs, kažką kaltina, ir viešina savo kančios specifiką yt to nesuvokdamas. Kaip sako folk'as, jei nenori nenuoširdžios muzikos, pradėk nuo savęs. Kai muziką kuri negalvodamas apie terminus ir pelną, ji skamba visiškai kitaip.

Karolis Jachimavičius

Jeigu būtum skaitęs, kas parašyta, būtum perskaitęs raginimą įvesti visuotinį skaitmeninį parašą.

Aš esu velnias. Eik padaryk nuotraukų.

cetuz

Nežinau, kokius laikraščius tu skaitai, bet tavoji terminologija šiame Copyrights Vs Humansrights (vakaruose) yra pasenusi. Skaitydamas intervą telepatiškai tavojo omenio neperskaitau, todėl pastebėjau, kad keli šiandien dienos problemą su vakar dienos savokomis. Tai nėra nenaudinga, ypač spekuliatyviai nepastebint skirtumo. O iš raginimų įdiegti kažkokius ID widgetus be HumanRights atspalvio, ir spaudimu pirkti, pirkti, pirkti, bet nekeistis, sprendžiu, kad dirbi lobistams, marketingistam, velniui.

Karolis Jachimavičius

"Vieni nori pinigų, kiti kažką apie copyrightus" nėra sąvokos.

Bet kurioj Vakarų konstitucijoj parašyta: nuosavybės teisė yra neliečiama. Atimti turtą iš vieno ir padalinti kitiems yra komunizmas.

OK, skaitmeninis, tu žinai, kad aš omeny turiu ne lempinį radiją.

cetuz

Vakaruose dėl vartojamų terminų skirtumų dabar vyksta kova: vieni nori pinigų, kiti nori, kad copyright'ai neviršytų humanright'ų. man atrodo, kad kalbėti apie virtualų parašą, neskiriant skirtumo tarp žodžių "skaitmeninis" ir "elektroninis" nurodo nelabai gerus dalykus.

cetuz

To > Kodėl tu nusprendi už visus apie mano komentarus? Kodėl tu nusprendi, kad jie niekam neįdomūs? Kodėl tu nusprendi, kad nepasitenkinimas yra blogai? Tau, kaip eiliniam ir nedaug žinančiam apie prodiuserių darbą nevertėtų skaityti mano komentarų, nes jie gadina tavo supratimą apie gerus dalykus. Dar jie gadina tavo supratimą apie Pravdą, Uroborą, Delfį. Kitaip tariant, siūlau įsigyt nuomonę, kad vidinis jausmininkas vėl nepabustų.

Man nepatinka ne rašytojo straipsniai. Niekur taip nerašiau. Perskaityk iš naujo, kas man nepatiko.

p.s.
Mano straipsniai ir darbai seniai internete.

Karolis Jachimavičius

Savo disargumentaciją gydykite skaitydama praeitą mano komentarą.

VR

?!
Aš sakau, kad neišmanai techninių dalykų ir dėl to nusišneki, o tu man vėl komunistus iš skrybėlės trauki. WTF?

Nerijus

geras intervas, uroborishkas:) puikus kurejas!

Karolis Jachimavičius

Klaidingas yra tik jūsų bandymas desperatiškai prisikabinti, nes aš nesiūliau jokių metodų. Elektroninis parašas yra būtinybė, o kaip jį įvesti jūs galite padiskutuoti su savimi.

Jūs taip pat žinote, kad teisė yra įžengus į internetą ir ji visada seka iš paskos visuomenės procesams. Žmonės bandė, bando ir bandys apsaugoti savo turtą, savo darbo vaisius, tad anksčiau ar vėliau taip atsitiks, tai laiko klausimas. Prieš trejus metus Amerikoje piktinosi, kad interneto paslaugų tiekėjai tiekia duomenis, dabar ir čia jau atsiranda panašių bandymų. DRM - komunistai sako žlugęs dalykas, tačiau esant elektroniniam parašui ir fiksuojant visas transakcijas - mainus, paskolinimus - galima užtikrinti nuosavybęs apsaugą. Štai jums įrašas iš registro, kad Karoliui Jachimavičiui priklausantis "Birdy Nam Nam" kūrinys tą ir tą dieną buvo panaudos sutartimi neribotam laikui be teisės perpaskolinti perleistas Romanui Salimovui. Kadangi elektroninio parašo nėra ir intelektinės nuosavybės turto registro taip pat, dabar veši piratavimas. Bijote, kad negalėsite vogti?

Iš taikos neuždirbsi, žmogiškų santykių tvirtumo neužtikrinsi, o daiktas niekada neišeis, neužpyks.

VR

Kad teisė įžengs į internetą ir pasieks sąlygų, kad serverių nebus galima statyti bet kur yra toks pat argumentas kaip ir tai, kad pasaulyje vieną dieną įsivyraus taika.

Ne autorinių teisių apsauga blogas dalykas, o tavo siūlomas metodas iš principo yra klaidingas ir naivus.

Karolis Jachimavičius

Vis gi "Abbesses" nėra electro, Birdy Nam Nam yra šių metų electro hitas.

Teisė kaip žengė į internetą taip žengs toliau, tad anksčiau ar vėliau ji pasieks tokių sąlygų, kad proxy nebebus įmanoma statyti bet kokiam užkampy. Visuotinis elektroninis parašas užtikrintų autorinių teisių įtvirtinimą ir priežiūrą, nebebūtų įmanoma taip lengvai vogti kūrinių, paspartėtų prekyba. Šiuo metu jūsų duomenys taip pat renkami, kai kertate sienas, kai darote finansines transakcijas etc., tačiau galvos jums dėl to neskauda. Tam visada yra reglamentavimas dėl kurio nesilaikymo jūs galite kreiptis į teismą. Ko jums bijot?

VR

Birdy Nam Nam gabalas „Abbesses“ iš 2005 m. albumo buvo hitas. Iki šiol fashion.tv jį groja.

Pagavau aš tą driftą, tik koks skirtumas – už ar prieš sekimą. Nuomonė nekeičia faktų.
Tam kad veiktų pasiūlytas modelis, visame pasaulyje turi būti sukurta globali teisinė sistema reglamentuojanti interneto naudojimą. Šiuo metu jai padavinėji teisman paslaugų tiekėją, įstatymai taikomi tos šalies, kur guli serveris.

Tavo vizijai prieštarauja ne tik tai, kad aš galiu pvz. savo proxy įkišt į pasaulio užkampį, kur įstatymai man palankūs, bet ir žmonių teisė į privatumą.

Nesuvokiu, kaip tokie apribojimai galėtų kelti Lietuvos konkurencingumą ir verslo plėtrą. Gal gali paaiškint?

Karolis Jachimavičius

Už visuotinį elektroninį parašą pasisakau ne dėl to, kad būtų išvengta identifikacijos, o - jūs irgi nepagavot drifto - kad būtų identifikuojama. Tai padėtų Lietuvos konkurencingumui ir verslo plėtrai. Kuo greičiau, tuo geriau.

Birdy Nam Nam - šitą electro albumą turėjot omeny? : Birdy Nam Nam - Birdy Nam Nam Genre: Electronic, Hip Hop, Jazz
Style: Instrumental, Cut-up/DJ

Jis buvo hitas?

VR

Intervas geras, ir kalba gera, ir pašnekovas įdomus – viskas ok.

Tik apie elektroninį parašą ir IP sekimą vyrai, prašau, nešnekėkit. Kažkaip net nepatogu. Tiek metų internete, o nežinot, kas yra proxy serveris. Ir Birdy Nam Nam pirmas albumas išėjo 2005 m., bet čia tik smulkmena.

Ruta

atsakymai gal atrodyti 'kaimo lygio', nes kalba gyva, charakteringa ir kalbos redaktorių nekastruota, su intonacijomis ir vaizdu skambėtų organiškai ir klausimų nekeltų. Daugelis žmonių natūraliai kalba taip, jei sustenografuotum ir paskaitytum savo pokalbius, irgi pats sau atrodytum kaip kaimo jurgis.

Skech

Vienas is kuribiskiausiu zmoniu Lietuvoje, bet atsakymai i klausimus tai zemiau kaimo lygio turbut... matosi kad interviu zmogus nelabai ir duoda, kaip SEL`ui geriau mikrofono ir klausimu neduoti.

>

2 cetuz; gal tu savo nepasitenkinima pasilik prie saves, nes jie niekam neidomus.
Man kaip eiliniam urobori lankytojui ir nedaug zinanciam apie muzikos prodiuseriu darba straipsnis visai patiko, Cia tau ne pravda ar delfis, gal rashytojas neturi daug patirties. Jeigu tau nepatinka rashytojo straipsniai, tai ko tu cia dabar lendi.

Na gal tu koks zinomas rashytojas ar muzikantas, ir butu faina pasiklausyti tavo muzikos ar paskaityti straipsnius. Pasidalink su tauta, manau zmonems butu idomu.

cetuz

Grįžau. Sėskis, lai nekabo..

Karolis Jachimavičius

Ačiū, kad pasiguodei, dabar bėk po lauką palakstyti.

cetuz

Argumentų negaliu tau rašyt, nes nesuprasi.
Kaip ir to, kad 5 metus neišmoksti ištart tikros pavardės.

p.s.
mano jausmai visada šalia.

Karolis Jachimavičius

Martynai Lėkštuti, bus argumentų, ar tik norėjai parodyt, kad turi jausmus?

cetuz

Perskaičiau viską, ir supratau, kodėl jis nepagavo minties!

Karolį, tavo klausimuose apie muziką pilna skylių. Dabar supyk, nes iš intervo matosi, kad esi klausytojas iš tavęs "kiauras", o į šokius vaikštai pastovėt:)

O, Marijui linkiu nedaryti darbų dėl kurių po to viešai gaila. T.y. dar nesutikau prostitutės, kuri pyktu ant savęs, kad vakar parsidavė.

p.s.
Įdėjos apie muzikos buseną gal 20mečio senumo.

cetuz

"Aš nepagaunu tavo minties. " Gerai parodo klausinėtojo supratimą apie tai, ką jis daro :))

Apklausos

Lietuvos gyventojau, kas jums svarbiau? Kurį labiau palaikot?:

Komentaras

Lietuvoje intelektinės nuosavybės vagys ruošiasi kurti "Piratų partiją". Piratavimu yra vadinamos intelektinės nuosavybės vagystės, tad jau pavadinime pasakyta, koks yra jų tikslas - vogti, imti be atlygio tai, ką sukuria kiti, prieš tų kūrėjų valią.