RSS

Surinkti turinį

Citata



Kadangi visi aplinkui netenkina Šapranausko įgeidžių, ką kalbėt, kad jis jūsų reikalavimus patenkintų.

"Jei valstybė žmogui neturi atsakomybės, ką jau kalbėti apie žmogaus atsakomybę".


Apie mus

Shake your būtį! "Uroboras" yra krikdemiškas laikraštis apie menininkus, sportininkus ir jų darbus.

Pasiekti redaktorių Karolį Jachimavičių galite paštu: "karolis *etta* uroboras *taškas* lt"

arba mob. tel. nr. +370-610-07086.

Vaitkus sugriovė teatrą, bet hito nepastatė

Dainius Gavenonis vaidina visuomenės priešą Thomą Stockmanną. 

Vakar per grietinės upes prasibroviau iki Jono Vaitkaus spektaklį pagal senobinę Henriko Ibseno pjesę „Visuomenės priešas“. Emanuelis Zingeris, Česlovas Stankevičius, Stasys Šedbaras, Paulius Saudargas, korumpuotasis Jonas Šimėnas, kuris išsišiepė, išgirdęs eilutę, kad politikus reikia naikint, Zuokai su Šilgaliu, Kirkilas, Petras Auštrevičius, AMP, Račas, Kristijonas Vildžiūnas, Monika Garbačiauskaitė, Virginijus Savukynas, Užkalnis ir Egidijus Kūris, kuris pamatęs Užkalnį kažkam keliantį ranką saliut, klausė žmonos, ar čia su ja sveikinasi. Nori Užkalnį pažinot.

 

Sugužėjo visi į amfiteatriškai įrengtą didžiąją salę – scenos gale buvo pastatytos kelios eilės kėdžių, todėl aktoriai atsidūrė kryžminėje apžvalgoje – ir žiūrėjo trijų valandų darbą, kurį mūsų telikas būtų parodęs per penkiolika ar dvidešimt minučių. Miestelį maitinančios gydyklos vanduo yra užkrėstas, todėl gydyklos gydytojas nori apie tai visiems pranešt per laikraštį, tačiau gyventojai sukyla prieš tai, kadangi tai reikštų naujus mokesčius. Užuot įrodinėjęs kitiems apie galimą žalą miestelio reputacijai, Thomas Stockmannas rėkia nesąmoningas filosofijas apie tiesos laikinumą, vadina daugumą pilkom pėlė, šaukia, kad mažuma visada teisi. Nes nori savo nuomone paversti dauguma. Tada prieštarautų tik mažuma ir ta pati jo nuomonė būtų klaidinga.

Spektaklis prasideda žiūrovams renkantis į kėdes. Merginos blizgančiais kostiumais kažką repuoja, verčiasi ant rankų saulėm, koks dvidešimt aktorių mojuoja joms rankomis kaip Best coaste. Virš jų kabo ekranas, kuriame sukasi filmuoti vaizdai. Atrodo, kad bus kažkokia labai moderni interpretacija. Po kelių minučių į sceną išlekia vaikinas su tais mechaniniais kojūkais, kurie padeda greitai bėgt. Spektukaliaru, atrodo, kad bus kažkokia moderni interpretacija, tačiau moderni tik forma, ir tas hiphopas su kojūkais pasidaro ne į temą. Gal kiek labiau į temą buvo nufilmuotas meilužių dialogas, kai jie vartėsi meilės glėbiuose ir šnabždėjo, todėl kiek nesąmonė rėkt tokiu atveju.

 

Vėliau aktoriai laipiojo sienomis į kelių metrų aukštį ir su trenksmu griuvo teatro siena (per repeticijas bobutė, girdėjau, baisėjos, kad teatrą griauna). Tai visi atsimins ilgai, vargu, ar atsimins Stockmanno sapaliones. Jo kova nėra vieno kova prieš neteisybę, už laisvę, laisvę jis turi, jam tiesiog sunku savo tikslo pasiekti. „Laisvas mąstymas – beveik moralė“, vienoj vietoj jis sako. O „Visuomenės priešas“ yra beveik pjesė. Tokių nuotykių galima pasiskaityti regioniniuose laikraščiuose arba tiriamojoj žurnalistikoj. Toks ir spektaklis būtų logiškas – TV studijoj, o ne su trisdešimtųjų tipažais kaip sulaižytų plaukų ir įtemptos šypsenos žurnalistas (Paulius Tamolė). Arba tokios pačios prieškarinės moterys. Tai 2011i čia ar 1930i?

 

Ir patiems aktoriams tai buvo nūdna patirtis. Pirmoje dalyje visi rėkė ta aktoriška kalba, antroje dalyje visi pradėjo atsipalaiduoti, atsipalaidavo ir Stockmanną vaidinęs Dainius Gavenonis, iš aktorių pradėjo sklisti harmonija, visiems pradėjo atgyti balsai (ir miesto valdytoją vaidinusiam Vytautui Anužiui, kuriam per spektaklį tekėjo nosis, kuris rėkdamas gerą puslitrį seilių aplink išspjaudė), tačiau į paviršių harmonija neprasimušė. Jiems jau patiko būti aktoriais, jie būtų ne tik išrėkę tekstą, tačiau to, ką vaidino, jie nejautė. Suprantama, nes pjesė yra nesąmonė. Kvailas buitiškas pižoniškas maištelis. Tai, ką kalbi, gali skambėti protingai, tačiau ne toks tu protingas, jeigu neigi realybę, šiuo atveju - žmonių nuomonę.

O Manto Adomėno tarp žiūrovų nebuvo. Turbūt negalėjo ateit, nes kovojo už žodžio laisvę Baltarusijoj.

Skelbti naują komentarą

CAPTCHA
Šis klausimas yra skirtas įsitikinti, jog jūs esate žmogus, ir sustabdyti automatinį šlamšto siuntimą.
16 + 1 =
Išspręskite šią paprastą matematinę užduotį ir įveskite atsakymą. Pvz., jei užduotis yra 1+3, įveskite 4.
By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.

Apklausos

Lietuvos gyventojau, kas jums svarbiau? Kurį labiau palaikot?:

Komentaras

Lietuvoje intelektinės nuosavybės vagys ruošiasi kurti "Piratų partiją". Piratavimu yra vadinamos intelektinės nuosavybės vagystės, tad jau pavadinime pasakyta, koks yra jų tikslas - vogti, imti be atlygio tai, ką sukuria kiti, prieš tų kūrėjų valią.

Vaitkus sugriovė teatrą, bet hito nepastatė | Laikraštis "Uroboras"
Approved discount ahhhhhhhhh here Buy phentermine 30mg
Approved Buy ambien online cheap we sponsored at

Buy ambien online good quality low price
Speed good quality Buy klonopin online buy safe low price
Buy Dissertation writing service speed

RSS

Surinkti turinį

Citata



Kadangi visi aplinkui netenkina Šapranausko įgeidžių, ką kalbėt, kad jis jūsų reikalavimus patenkintų.

"Jei valstybė žmogui neturi atsakomybės, ką jau kalbėti apie žmogaus atsakomybę".


Apie mus

Shake your būtį! "Uroboras" yra krikdemiškas laikraštis apie menininkus, sportininkus ir jų darbus.

Pasiekti redaktorių Karolį Jachimavičių galite paštu: "karolis *etta* uroboras *taškas* lt"

arba mob. tel. nr. +370-610-07086.

Vaitkus sugriovė teatrą, bet hito nepastatė

Dainius Gavenonis vaidina visuomenės priešą Thomą Stockmanną. 

Vakar per grietinės upes prasibroviau iki Jono Vaitkaus spektaklį pagal senobinę Henriko Ibseno pjesę „Visuomenės priešas“. Emanuelis Zingeris, Česlovas Stankevičius, Stasys Šedbaras, Paulius Saudargas, korumpuotasis Jonas Šimėnas, kuris išsišiepė, išgirdęs eilutę, kad politikus reikia naikint, Zuokai su Šilgaliu, Kirkilas, Petras Auštrevičius, AMP, Račas, Kristijonas Vildžiūnas, Monika Garbačiauskaitė, Virginijus Savukynas, Užkalnis ir Egidijus Kūris, kuris pamatęs Užkalnį kažkam keliantį ranką saliut, klausė žmonos, ar čia su ja sveikinasi. Nori Užkalnį pažinot.

 

Sugužėjo visi į amfiteatriškai įrengtą didžiąją salę – scenos gale buvo pastatytos kelios eilės kėdžių, todėl aktoriai atsidūrė kryžminėje apžvalgoje – ir žiūrėjo trijų valandų darbą, kurį mūsų telikas būtų parodęs per penkiolika ar dvidešimt minučių. Miestelį maitinančios gydyklos vanduo yra užkrėstas, todėl gydyklos gydytojas nori apie tai visiems pranešt per laikraštį, tačiau gyventojai sukyla prieš tai, kadangi tai reikštų naujus mokesčius. Užuot įrodinėjęs kitiems apie galimą žalą miestelio reputacijai, Thomas Stockmannas rėkia nesąmoningas filosofijas apie tiesos laikinumą, vadina daugumą pilkom pėlė, šaukia, kad mažuma visada teisi. Nes nori savo nuomone paversti dauguma. Tada prieštarautų tik mažuma ir ta pati jo nuomonė būtų klaidinga.

Spektaklis prasideda žiūrovams renkantis į kėdes. Merginos blizgančiais kostiumais kažką repuoja, verčiasi ant rankų saulėm, koks dvidešimt aktorių mojuoja joms rankomis kaip Best coaste. Virš jų kabo ekranas, kuriame sukasi filmuoti vaizdai. Atrodo, kad bus kažkokia labai moderni interpretacija. Po kelių minučių į sceną išlekia vaikinas su tais mechaniniais kojūkais, kurie padeda greitai bėgt. Spektukaliaru, atrodo, kad bus kažkokia moderni interpretacija, tačiau moderni tik forma, ir tas hiphopas su kojūkais pasidaro ne į temą. Gal kiek labiau į temą buvo nufilmuotas meilužių dialogas, kai jie vartėsi meilės glėbiuose ir šnabždėjo, todėl kiek nesąmonė rėkt tokiu atveju.

 

Vėliau aktoriai laipiojo sienomis į kelių metrų aukštį ir su trenksmu griuvo teatro siena (per repeticijas bobutė, girdėjau, baisėjos, kad teatrą griauna). Tai visi atsimins ilgai, vargu, ar atsimins Stockmanno sapaliones. Jo kova nėra vieno kova prieš neteisybę, už laisvę, laisvę jis turi, jam tiesiog sunku savo tikslo pasiekti. „Laisvas mąstymas – beveik moralė“, vienoj vietoj jis sako. O „Visuomenės priešas“ yra beveik pjesė. Tokių nuotykių galima pasiskaityti regioniniuose laikraščiuose arba tiriamojoj žurnalistikoj. Toks ir spektaklis būtų logiškas – TV studijoj, o ne su trisdešimtųjų tipažais kaip sulaižytų plaukų ir įtemptos šypsenos žurnalistas (Paulius Tamolė). Arba tokios pačios prieškarinės moterys. Tai 2011i čia ar 1930i?

 

Ir patiems aktoriams tai buvo nūdna patirtis. Pirmoje dalyje visi rėkė ta aktoriška kalba, antroje dalyje visi pradėjo atsipalaiduoti, atsipalaidavo ir Stockmanną vaidinęs Dainius Gavenonis, iš aktorių pradėjo sklisti harmonija, visiems pradėjo atgyti balsai (ir miesto valdytoją vaidinusiam Vytautui Anužiui, kuriam per spektaklį tekėjo nosis, kuris rėkdamas gerą puslitrį seilių aplink išspjaudė), tačiau į paviršių harmonija neprasimušė. Jiems jau patiko būti aktoriais, jie būtų ne tik išrėkę tekstą, tačiau to, ką vaidino, jie nejautė. Suprantama, nes pjesė yra nesąmonė. Kvailas buitiškas pižoniškas maištelis. Tai, ką kalbi, gali skambėti protingai, tačiau ne toks tu protingas, jeigu neigi realybę, šiuo atveju - žmonių nuomonę.

O Manto Adomėno tarp žiūrovų nebuvo. Turbūt negalėjo ateit, nes kovojo už žodžio laisvę Baltarusijoj.

Skelbti naują komentarą

CAPTCHA
Šis klausimas yra skirtas įsitikinti, jog jūs esate žmogus, ir sustabdyti automatinį šlamšto siuntimą.
1 + 0 =
Išspręskite šią paprastą matematinę užduotį ir įveskite atsakymą. Pvz., jei užduotis yra 1+3, įveskite 4.
By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.

Apklausos

Lietuvos gyventojau, kas jums svarbiau? Kurį labiau palaikot?:

Komentaras

Lietuvoje intelektinės nuosavybės vagys ruošiasi kurti "Piratų partiją". Piratavimu yra vadinamos intelektinės nuosavybės vagystės, tad jau pavadinime pasakyta, koks yra jų tikslas - vogti, imti be atlygio tai, ką sukuria kiti, prieš tų kūrėjų valią.

Cheap price Dissertation writing service online cheap
In usa cool Buy ambien online
24 hours Buy klonopin online in usa cheap

Site cheap qualify inhouse pharmacy purest buy