RSS

Surinkti turinį

Citata



Kadangi visi aplinkui netenkina Šapranausko įgeidžių, ką kalbėt, kad jis jūsų reikalavimus patenkintų.

"Jei valstybė žmogui neturi atsakomybės, ką jau kalbėti apie žmogaus atsakomybę".


Apie mus

Shake your būtį! "Uroboras" yra krikdemiškas laikraštis apie menininkus, sportininkus ir jų darbus.

Pasiekti redaktorių Karolį Jachimavičių galite paštu: "karolis *etta* uroboras *taškas* lt"

arba mob. tel. nr. +370-610-07086.

II-ojo pasaulinio karo pabaiga Lietuvoje

Žiūrite į šviesaus jaunimo idealus - SS kaukolę. SS vykdė genocidą, žudė žmones.

Mantas Adomėnas vėl stuktelėjo hitą. Krikščionių pergalę dėl leidimo kabinti kryžius mokyklose pavadino protėvių tikėjimo apgynimu. Tie, kurie aukoja Bažnyčiai ir iš paskos loja, sukilo - kokias nesąmones jis čia šneka? Lietuvos istorijoje protėviai yra Mindaugas ir Vytautas, visi kiti yra okupantai, o Lietuvos istorija vystėsi taip: po Mindaugo buvo Vytautas, tada užpuolė lenkai (šitą žino labai protingi), tada buvo Smetona, tada Landsbergis. O šitas - ne protėvis. Šitas kažkoks iš istorijos, kur su paveikslais.

Tamsuma su smetonišku sviestu. Civilizacija ir kultūra mums dar nėra siekis, didžiuojamės ne statytojais, bet romantizuojame užkariautojus. Užsienis - lietuviams! O Lietuva - vadui!

Kai konservatoriai susiėjo draugėn, toks hitas nesigavo. Galbūt tyčia, kad Lietuva  gūgle nebūtų susieta su rasizmu, žodžio iš R raidės neminėjo. Minėjo šovinizmą ir fašizmą, kas pirmiau yra laisvės nuvertinimas. Tačiau tos eisenos branduolys yra neonaciai, žmonės, kurie nekenčia kitų žmonių už kažkokius fizinius bruožus.

Apie laisvę pas mus apskritai nepriimta kalbėti. Ji siejama su 1990-ais, su atsiskyrimu nuo Sovietų Sąjungos, bet ne su žmogaus apsisprendimu. Kubilius komentuodamas komiteto sprendimą apie laisvę ir meilę nekalbėjo, kalbėjo apie konkurenciją ir bendras pergales. Premjerui kalbėti apie klestėjimą pareina pagal pareigas, bet jis turi prisiminti ir valstybės pamatus - laisvę, kurią davė Dievas, laisvę rinktis tarp gėrio ir blogio. Mes jos neturėjome. Kovo 11-ąją buvo pasiekta ne tik laisvė sudaryti savo valstybę, bet ir žmogaus laisvė būti žmogumi.

Ir dar kalbėjo Kubilius, kad mums būtina rinktis Vakarus. Vakarų civilizaciją? Mes nesam jos dalis jau daugiau nei 600 metų? Ar stačiatikiai nėra Vakarų civilizacija? Gal. Bet krikščionys.

Turiu pastebėt, kad tarp eilinių konservatorių, su kuriais susiduriu internete, yra nemažai tokių, kurie ne tik abejoja laisvės būtinumu, tačiau ją apskritai niekina. Smetona? Jeigu mušė, reiškia reikėjo.

Verslo laisvės ir asmeninės iniciatyvos dažnas iš TS-LKD taip pat nevertina, nors kitose šalyse būtent verslininkai sudaro konservatorių pagrindą, žmonės, kurie kuria. Tikras socdemynas, kartais galvoju. Nesutikau ir nė vieno, kuris būtų už lygius mokesčius visiems. Progresiniai mokesčiai? Valio.

Pastebėkite, kad apie tai, jog rasizmas yra gėdingas, ne kokiame nors Bernardinų užuteky, filosofijos fakultetuose ar diskusijų klubuose, bet valstybės lygiu mes kalbame 2011-ais metais, praėjus daugiau nei 60 metų po II-ojo pasaulinio karo pabaigos. Aišku, geriau vėliau negu niekada. Stojame stojame į Europą ir gal įstosime.

Songaila bandė sofistikuoti. Pažvelkime į šviesius veidus. Pažvelkime į šviesius veidus, kurie per kovo 11-ą nešė SS kaukoles, totenkopfus. Ar jam reikia priminti, ką veikė SS?

Kalbėdami apie laisvę negalime nekalbėti apie meilę. Apie tikėjimą kitu, koks jis bebūtų, apie kentėjimą iki mirties, kad tik kitas išvystų galįs, apie toleranciją. Ne besąlygišką kito pateisinimą, bet gebėjimą skirti gerą nuo blogo. Bet tai jau diskusija su kita neapykantos grupe, su kairiasiais, su neokomunistais, kurie homoseksualus laiko kitokiais žmonėmis.

Apklausos

Lietuvos gyventojau, kas jums svarbiau? Kurį labiau palaikot?:

Komentaras

Lietuvoje intelektinės nuosavybės vagys ruošiasi kurti "Piratų partiją". Piratavimu yra vadinamos intelektinės nuosavybės vagystės, tad jau pavadinime pasakyta, koks yra jų tikslas - vogti, imti be atlygio tai, ką sukuria kiti, prieš tų kūrėjų valią.